Forumsvar skapade

Sida 279 av 328
  • jonaish

Medlem
    5 mars, 2006 vid 19:40 som svar på: Perfekta surfbilen
    Clemens wrote:
    Okej, men får du plats med en 50cm förlängare i den? vill ju gärna ha mer än 25:an med sig…

De bli no att hyra släp varje surfdag haha 😀

• jonaish

Medlem
    4 mars, 2006 vid 10:37 som svar på: Goa bilder från Sälen… snöläget –

Fan va nice asså…..
    kan du inte ta lite bilder från hundfjället + Nordic Masters oxå ?? De skulle va soft doo 😀

• jonaish

Medlem
    3 mars, 2006 vid 14:48 som svar på: Var kan man få sin snowboard målad?

Har du spryat något lr så ??

De e ju bara att röra handen helatiden och inte spray lite å sen lite där å där..
    Sparya sakta hela tiden å det e typ 20-30cm mellan det du målar å burken så blir det bra å e det svårt så kan man ju ta å spraya lite på något så man får in det lite…..

Jo klart att färgen kan spricka men inte bara för det e en snowboard för den flexar mycket, moppe kåpor som man målar själv kan färgen oxå spricka upp, men det är ju materialet som inte färgen fastnar på som gör att det spricker. Men fråga där du köper färgen så ska de nog inte va några problem tror jag

• jonaish

Medlem
    3 mars, 2006 vid 09:42 som svar på: roxen vid 13 tiden
    MårtenT wrote:
    Jonaish kan du surfa mer än på internet?

aa när det blir varmt så

• jonaish

Medlem
    3 mars, 2006 vid 09:38 som svar på: Var kan man få sin snowboard målad?

gå å köp färg själv å måla på, då kommer du inte bli besviken och mer som du hade tänkt dig ….

köp:

grundfärg..måla ca 2 ggr typ

den färgen som du ville ha t.ex blå….. måla igen ca 2 ggr typ

sen om du vill hade nice så köp lack…….. spruta några ggr

Men det finns högblankfärg.. Jag hade bara det på min mobil men färgen går att rispa bort så det är smart att köra med grundfärg oxå..kan fixa bilder på hur det blev … Och glöm inte att köpa tejp å teja det du inte vill ha färgat..

Du kanske tycker att det kommer bli svårt men det är INTE DET om du bara läser hur man gör på sprayburken så är det skit lätt….:D

• jonaish

Medlem
    2 mars, 2006 vid 10:27 som svar på: Försäkringskydd vi resa?
    Eddie wrote:
    En annan regel är att lovarts båt väjar för den i lä. Känns inte lika naturligt inom kitesurf….

eee det typ den som är högst upp mot vinden väjar lr ??

• jonaish

Medlem
    2 mars, 2006 vid 07:17 som svar på: pics fran Puerto Rico
    mrmille wrote:
    Milkman wrote:
    jonaish wrote:

Tack jonaish!
    antar jag

😉

Nääääoo de e jag som ska tacka dig va?!?! för de va du som sa det 😀

• jonaish

Medlem
    2 mars, 2006 vid 07:13 som svar på: roxen vid 13 tiden

OKI….

vem är jona..?? och läs inlägg igen.. noga!

jag skrev ”men de gjorde inget OM man ”råka” köra över dem va ?!?!?”

vad jag tycker så har jag inte gjort det än..! Vad jag tycker så stio jag ca 25m
    bakom å skulle gassssa på MAXX å köra över dem å jag undra om det gjorde något OM man ”råka” köra över dem för de kör ju foil…Det kanske inte är lätt för dig att fatta, men om din svenskalärare läser det högt för dig så kanske du har lättare att fatta *??:D

• jonaish

Medlem
    1 mars, 2006 vid 20:29 som svar på: Insamling till Habo Ljung

A haaaaaa så ni tackar inte mig för jag ger er en bra fin boj ??!!!

• jonaish

Medlem
    1 mars, 2006 vid 20:18 som svar på: Vem var "Joniash"?
    zoolander wrote:
    zoolander wrote:

vad försigår i din hjärna.. många på steffo e fan störda, 99.9% på ett bra sätt men du sticker fan ut.. var kommer all din visdom ifrån? jag vet vem joniash e.. kanske, men du kommer aldrgi att få reda på det..

kan man va störd på ett bra sätt :S ?!?! eee det du som är den där 0.1 % som ÄR störd lr, Hmmmmmmmmm aa det måste va du för jag vet ingen annan 😀

• jonaish

Medlem
    1 mars, 2006 vid 20:10 som svar på: pics fran Puerto Rico

Deee Zoolander försöker säga att han söker fler klubbmedlemmar till sin nya club, och du kan få prova på i en vecka för bara 200 kr ……… Kompis-rabatt lr ??

ia skoja bara,,, hahahaaaa…. 😀

• jonaish

Medlem
    1 mars, 2006 vid 20:04 som svar på: roxen vid 13 tiden

nä men de gick inte att ta vänster där för då skulle jag kört över 6 foil-nisssar me scootern som sto ute på tvärskogs udden… men de gjorde inget om man ”råka” köra över dem va ?!?!? … 😀

• jonaish

Medlem
    1 mars, 2006 vid 16:39 som svar på: roxen vid 13 tiden

ligger tvärskogs udde? Är det E4 norr ut mot kalix sen tar man av och tar vänster till man kommer till ett T-kors sen höger sen kommer man till Arjeplog, sen är det väll där i krokarna öster om Storuman….
    Har ju inte varit norr om sälen så de e lite svårt å lätt att köra fel, sen är det inte så lätt att fråga någon om man kör fel ju för de bor ju inte en jävel på 3 mils avstånd 😀

• jonaish

Medlem
    1 mars, 2006 vid 14:28 som svar på: Windsurfing / Kiteboarding Magazine
    hellgren wrote:
    hur ofta kommer den? är det 2 tidningar eller 1?

/Hellgren

2 sol klart, hur ofta den kommer vet ja inte 😀

.

• jonaish

Medlem
    1 mars, 2006 vid 14:25 som svar på: Försäkringskydd vi resa?
    bohm wrote:
    Jag tycker inte kite varken är ”segelbåt” eller ”flytfarkost”. Det borde klassas på samma sätt som wakeboard

nänänänännnänääää, Okey….. En kite har ju samma väjningsregler som en segelbåt, lr hur va de nu ?!!?

Och den ända reglen jag kan är ”vinden in i höger öra, tuta och köra” och ”ikapp körande båt/surfer eTc kör undan”
    lite dåligt av mig som har seglat i runt 4år + att jobbat på en seglaskola…haha och kan bara det 😀

Sida 279 av 328
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications