jonaish
Forumsvar skapade
-
Denrica wrote:Jonaish! Har du börjat på allvar?
/DJ
Snackar du med mig lr den dära störda fan som har svårt att fatta att han inte heter Jonaish??
-
men va fan alla vet ju att jag har en RRD xxx å inte en picklefork bräda..
Här kommer bilder på den brädan jag har nu å ni kan ju fråga ”joniash” vem som hade den brädan förut…..
-
jonaish
Medlem6 februari, 2006 vid 12:02 som svar på: kolla köp o sälj har aktion 7 dagar den som ger bäst bud får grejerna!MikeTK wrote:bara att ge 1250 eller nått:)Ok ett sniket bud på 1200.50 kr 😀
nä skoja, jag tror nog jag skiter i det.. Kanske en polare tar ett bud sen :/
-
jonaish
Medlem6 februari, 2006 vid 11:40 som svar på: kolla köp o sälj har aktion 7 dagar den som ger bäst bud får grejerna!MikeTK wrote:senaste buden pd 16 3600:-
wild thing 14 1200:-Men va fan* jag som ville ha WT:an 🙁
-
joniash wrote:Vaddå det är ju jag som är du
Men seriöst vem e du som har den bilden på mig som avatar ??
Hur fick du tag på den bilden ??
-
jonaish
Medlem6 februari, 2006 vid 07:00 som svar på: Aaaaa….Någon som har några påsar gott o blandat?Brickan wrote:ALLA FENOR ÄR INTE LIKA!
OCH LYSSNA INTE FÖR MYCKET PÅ FOLK SOM TROR ATT DOM VET!OKI……..:D
-
jonaish
Medlem5 februari, 2006 vid 19:44 som svar på: Aaaaa….Någon som har några påsar gott o blandat?Svinet wrote:jag skall fota mina sedan kommer bilder kan nog göra det i morrn. var för bakis idag..Aaaaaa bra men e de fenorna lika som de på bilderna men större lr???
-
jonaish
Medlem5 februari, 2006 vid 19:22 som svar på: Aaaaa….Någon som har några påsar gott o blandat?Eee de någon som vet var man kan köpa liknande men större??
-
pjoter wrote:kom inte jonaish ungefär samtidigt som patrikol försvann?
Nä men när joniash kom..
Hmmmm, han va ju inne i dag ju
Senaste aktivitet: Idag 12:45
Gå in på Patrikols egna profil så ser ni om ni inte är blinda som man börjar tror att ni är 😀
-
Clemens wrote:Jag har svårt att tänka mig något mer whitetrash än en ”Trailer trucking festival i karlskrona”
herregud.Säger bara en sak, VM i traktor plöjning….
Men va fan hans byggen är jävligt snygga å han blir säkert jävligt rik på det oxå..
-
Henke201 wrote:varför????
För den är gggyyyyymmmmmmmmtttttt mkt snyggare än en 245:a….
svempa´s byggen is the shit
-
jonaish
Medlem5 februari, 2006 vid 11:04 som svar på: kolla köp o sälj har aktion 7 dagar den som ger bäst bud får grejerna!JBI wrote:Skambud som sagt.Jo jag vet, du kanske inte såg att jag själv skrev det oxå 😀
1000kr för 14 wt da?!?!?!?
-
joniash wrote:Vaddå det är ju jag som är du
Men fuck you… Jävla häst..
-
jonaish
Medlem4 februari, 2006 vid 21:34 som svar på: kolla köp o sälj har aktion 7 dagar den som ger bäst bud får grejerna!Ok man får ju börja någon stans…..
1000 kr för 16 PD och 14 Wild thing.
Nu vet jag att du kan tycka att det här är ett skam bud så de bara sviner om det?!??! Men du får ju fan ha ett utgånspris så man vet var man ska börja att bjuda för pris…..
Men jag tar det för 1000 kr om det går annars så säg till om det är för lågt -
SkånePaul wrote:Sweet…..
fuck you right back å ha de bra 😀