jonaish
Forumsvar skapade
-
DU menar enligt ”Alexasu” ska man skriva ”Giud” men vad jag å MÅNGA MÅNGA andra VET så ska det va ”Guid”……….???
-
ChrilleCarlsjö wrote:Du menar DUMderhonung?
Näää…..
hahaahaaa, så jävla tråkigt, fan va tort…Kom med något bättre va?!?!?!
-
Wman wrote:Lyssnar du inte på http://www.di.fm/ då också?
Nä.. men feå ta å testa de daa
När jag laddar upp filmer här som kommer att komma under sommaren så vet ni vad det är för musik 😀
trance å techno __lr__ hårdrock… 😀
Bara den tunga sortens musik är det som är bra….!!!
-
ChrilleCarlsjö wrote:Jonaish, en fråga. Hur har du lyckats bli så dum? Vad är hemligheten bakom de hela?
Min dunderhonung sol klart asså……:D
-
jonaish
Medlem29 januari, 2006 vid 16:35 som svar på: Jaaaaa då har man hamnat i ett djungelvrål (rdm förlängare?)gurra1978 wrote:Efter min tripp till Sydafrika har jag insett att aluförlängare inte duger för min del. En böjd Chinook som gick till soptunnan och en böjd Streamlined (ska inte de vara de hållbaraste!?). Jag vill fan ha det bästa av det bästa nu. Är det Libertys kolförlängare som gäller då eller? Kan man lita på den?Vad för mast körde du på å hur mycket va förlängaren förlängd till när den böjdes??
Va de typ som så att du hade en 370 lr något å en för förlängare på ca 40-50 cm för att kuna ha både de segel till 370 å segel till 400 på en 370 mast typ??
typ som jag kanske kommer göra:
ha en 400 mast å förlängare på ca 50cm för att kuna köra på segel till för 430 master??
Annars så vill jag köpa en 430 av någon här lr byta kanske en 400 till en 430.
-
OK … … …
Om jag får en ”Aloha” så får du se….:D
-
fastforward wrote:alexasu: var är de belysande exemplen? Jag har lite svårt att komma igång trots din lysande giud..
Ååååååå nu vet jag varför du har svårt att komma igång………
Vad jag vet:
alexasu: lyssnar inte på den musiken jag gör å det är därför han har svårt att skriva en guid om hur man skriver som jag gör…
(Jag tar min inspiration, ideer å ALLT annat från den sortes musik)
Så om ni ska skriva som jag så är det bara att att kolla siderna här under å för att riktigt lyckas att skriva som mig så får ni inte va rädda för att skruva upp volumen å höja bassen oxå
Vad tycker ni om musiken, hahahaaa 😀
-
fastforward wrote:jonaish: bra försök, snart kanske du lyckas skriva din egen jonaish-giud.
Japp….
Jag tänkte skriva en guid hur man lyckas med en
GOD choklad kladdkaka och inte följa reseptet helt 😀 -
Henke201 wrote:En guid som var lika rolig som hur man lagar en segelbåt.. eller va de kanske en vindsurfingbräda de handlade om? 😛
Aaaa lr hur man lackar,målar,behandlar etc en volvo 245….:D
-
LARS_K när du köpte da kine stroppar fick du med skruvar då ??
-
Nä det är han inte 😀
-
Ni som tycker det är svårt att komma igång att skriva inlägg som mig, så kommer jag att göra en lite lättare ”guid” nu…….
1. Rubrik..
Det är viktigt att du får ett så lång rubrik som möjligt och ha många
”!”, ”?” och ”_” tecken som möjligt.. DU får ju tänka lite som när man skriver första sidan i en tidning, att det ska synas jööö…!!! 😀2. Själva inlägget..
Nu ska du ju skriva lite om vad du kanske behöver hjälp med lr vad du nu ska skriva om…
Försök att spy ut dig så mycket du kan tills du tycker det ser bra ut..”Destå längre destå bättre som jag brukar säga” 😀
3. Bifogningar
Gör som du vill med det…………… Men bilder är alltid trevliga…:D
-
Henke201 wrote:Jonaish är de inte dags för en ny Guid snart? 🙂
http://0108dev.surfzone.se/forum/showthread.php?t=38576
Vad vill du att jag ska skriva för guid då, hahaha 😀
-
*Haaahahaaahahahahahahahahhahaaa* :D:D
Remix av Dj Jonaish från kite & windsurfing konfen…
Snart kommer alla skriva lika bra inlägg som jag :)..
-
@victoria]jaaaa! snälla. perfa ! )[/QUOTE wrote:
Sorry, jag fick inget svar vad det skulle stå :(………….Nu ska vi ut å bada iaf om ett tag 😀