Forumsvar skapade

Sida 286 av 328
  • jonaish

Medlem
    28 januari, 2006 vid 13:53 som svar på: Näset (Konstant CAVOK)
    gogga wrote:
    dessutom är du inte välkommen här så dra åt helvete

Kan du inte ta å visa vägen ditttt ???

• jonaish

Medlem
    28 januari, 2006 vid 09:53 som svar på: Näset (Konstant CAVOK)

Asså jag måste bara fråga om ni NL:are säljer sådanna tröjjjer som ”Jacko” har på sig på sin avatar ??
    Lr är det mormor/farmor som har vart i farten lr någon annnnan??

• jonaish

Medlem
    27 januari, 2006 vid 23:31 som svar på: Steffo har ju blivit tråkigt?

7:de mailet…

”nicklas johansson, din lilla jävel! Jag har beställt den dära stora tvn du ville ha, plasmatv Jag tycker det är lite dårlig stil att skylla på storebrorsan din. Det enda jag är att få tillbaka min msn och lösenord, sen glömmer vi det här”

Ingen i min familj heter Nicklas Johansson….

8:de mailet…

”bara så att du vet så är du polisanmäld, och du kommer inte att kunna använda min msn så mycket längre, för du blir uppspårad av snuten nu! aja kul att du fick ha lite skojj med den iaf, skulle jag få tag på dig då jävlar!”

Hahahha….Han är riktigt beroende av sin msn, han dör utan den 😀

9:de mailet..

”Jag har inte skickat in någon anmälan än. För ärendet kommer att gå vidare till USA för microsofts godkännande, och det kanske verkar lite överdrivet, men så är de, det är min privata mail… Du behöver ju inte tro mig, men du kan ju ringa till microsofts kundservice och kolla; 08-7525630.
    JAG MÅSTE HA TILLBAKS MIN MAIL… Annars skiter jag i hur stort det blir, då polisanmäler jag, för dom instruktionerna har jag fått av microsoft…”

Sen fick jag typ 15st mail som det va bara massa tjöt att han gjorde vad som om han fick lösenordet…Efter de mailen om anmälan så sa jag att jag inte svarar på hans mail om han inte va snällare…. Då börja han böööönna, snälla snälla snälla m.m.

24:de mailet jag fick av han.. NU så fattar han va lösenordet är efter att jag har sagt det lite som en gåta 😀

”aja jag ahr fixat allt med hotmail och så nu! så du kan vara lugn åker du skidor eller? twin tips? såg att du var intresserad!? ska upp till trysil nästa vecka”

Åååå sen va allt över………..

• jonaish

Medlem
    27 januari, 2006 vid 23:09 som svar på: Steffo har ju blivit tråkigt?

En lördag för typ 2 veckor sen fick jag reda på av min bror hur man kommer in på olika personers MSN:er…

Jag kolla lite runt på fjortis sidan lunarstorm för att hitta någon ful liten jävler att jävlas med för jag hade som sagt TRÅKIGT…
    Hitta en kille i typ 20-årsåldern som jag testa på, det va hur lätt som helst att komma in på hans msn på typ 1 min 😀

Så dum som jag är sa jag till en jag snacka med på hans msn att jag softa runt på surfzone och näst dag kom det lite hot mail till min mail här..

1:a mailet jag fick va från achmed

”Hej, hur var det? skulle du ge tillbaka msnen? sökningen gick ganska bra. Du vet samtalet, det var min kompis. Jag fixa numret. Nu vet jag vart du bor och vad dina föräldrar heter. Spårningen gick som smort =) nu vill jag göra affärer.”

Sökningen som de snacka om gick inte ganska bra utan åt SKOGEN nu har det hittat som de ”tror” vad mina päron heter etc… Vilket samtal? Jo de ringde fel familj hahaha STAAABOOOO är va de e…. hahahaha….

• jonaish

Medlem
    27 januari, 2006 vid 22:56 som svar på: Steffo har ju blivit tråkigt?
    skejtar_henke wrote:
    Det är bara massa snack om fjolije och vinterkite. Fast det beror väl på årstiden…
    Men skärp er pågar för detta håller ju inte…

Ååååååååååååååååå………………..

Det är inte steffo som är tråkigt, steffo är lajbannn 😀 (Beroende)

Efter som ni tycker det är lite tråkigt nu kan jag dela med mig lite av de ”hot” pm lr vad man ska kalla det som jag har från en som heter st_mm å achmed här på steffo………………………….
    Jag skrattar fortfarande av hur två nördar i 20-års åldern försöker beställa Widescreen tv å massa skit bara för att ”trodde” att de kunde min IP-adress å sen hade kollat va mina päron hette å skulle beställa varor genom deras namn å hem adress……………….

Henke du tycks ju ha lita tråkigt nu?!?! Det hade jag oxå för typ 1-2 veckor sen.. Men min bror gjorde en sak som jag ville så klart oxå testa å gjorde det,

Nu kommer ni få höra hur det kan gå när man haxar MSN:er weeeeeeeeeeei

• jonaish

Medlem
    27 januari, 2006 vid 19:57 som svar på: JONaisch teckningar:
    victoria wrote:
    jaag vill också ha en teckniiing.

Ska jag ta med den till Bjärred om jag nu gör någon??

FiFan va fin din blev FiFi 😀 & sen gjorde jag en till mig själv i julklapp men flamsen sög rätt så hårt men det va bara en test 😀

• jonaish

Medlem
    27 januari, 2006 vid 19:46 som svar på: Jaaaaa då har man hamnat i ett djungelvrål (rdm förlängare?)
    Anders_hoffman wrote:
    Kan ingen admin se till o få bort Joanish jobbiga jävla bilder!!

Men fan va folk ska va lätt retade här då…. jag kan ta bort donkeyn, nöjd då lr ??

• jonaish

Medlem
    27 januari, 2006 vid 07:36 som svar på: JONaisch teckningar:
    Henke201 wrote:
    Kom igen Jonaish bara sprid din kunskap…

OK, Feå väll ta å åka till Bjärred då (nu på Lördag) asså i morgon…:D
    så det är bara att börja bygga skyttegravar å kalla på hemvärnet….

+

Jag kommer stå på NETTO taket i Bjärred på Lördag ca kl: 14:00 å slänga ut alla teckningar till de som har varit inne å handlat å e du styger kan du få lite snöbollar på dig hihihiiiii….:D

+

Sen typ 16:00 kommer jag skriva lite autografer till de små fjortis surfarna, typ utanför video affären efter vi har hyrt en deVde…..

+

Sen kommer jag oxå besöka bastubryggan å hoppa lite från bryggan som börjar bli lite av en tradition när man kommer till bjärred… (Att hoppa före man ska basta längst ute asså)… Fatta hur jävla skönt det är när man hoppar från typ 2m i ca 1m hjupt vatten… är det *Is så är det enu bättre..

+

Senare på kvällen när kl är 22 typ kommer jag å några till vandalisera Climus trädgård (glöm inte att ta med gastuta)…

+

Sen är kl mycket så då går tåget hem till Österlens mecka…

=

En vanlig dag för mig……..:D

• jonaish

Medlem
    27 januari, 2006 vid 07:10 som svar på: Jaaaaa då har man hamnat i ett djungelvrål (rdm förlängare?)
    Rasmus_W wrote:
    Hittade ingen bild och har ingen egen kamera, men den förlänger som mest 45 cm.

Aaaa ok.. Men var köpte du den å va tar dem för en ???

• jonaish

Medlem
    26 januari, 2006 vid 20:22 som svar på: Save rambo
    Pepä wrote:
    Jo för den hade jag ju aldrig sett innan du la upp den som signatur…

Nöö haha visst………….

Då har du nog inte sett denna…. Upps får man ha sådanna bilder ???

• jonaish

Medlem
    26 januari, 2006 vid 20:18 som svar på: Jaaaaa då har man hamnat i ett djungelvrål (rdm förlängare?)
    Clemens wrote:
    Är det bara jag som utvecklar epelepsi när jag kollar på jonaish avatar och signatur?

du kanske inte utvecklar epelepsi om jag har någon av de här bilderna 😀

.

• jonaish

Medlem
    26 januari, 2006 vid 20:11 som svar på: oljlampan coach ’89 – kopla av summer
    windy wrote:
    Du är en idiot jonaish. Vet du inte verdien på gamla VW surfbussar så vet du rent lite.

Yooooo Mr Windy… passa din tunga lite e du snäll

Kolla http://www.laga.se om du behöver nya beg saker till din prutomobil 😀

• jonaish

Medlem
    26 januari, 2006 vid 17:59 som svar på: JONaisch teckningar:

Har en med malmö redan som är något så dära 😀

• jonaish

Medlem
    26 januari, 2006 vid 08:15 som svar på: Skänkes! Vitrinskåpskombination
    zoolander wrote:
    asså du e fantamig störd… HAHAHA menar du allvar?
    alltid lika roligt att läsa dina inlägg!

kan inte du börja med dina teckningar igen?

Men JAAAAAAAAAAA…. Hon ville ha böckerna mer än skåp fan (ärligt)

Jag har gjort några till Ricci, fifi, å två till 🙂 sen några på skoj 😀

Men om jag gör en tråd med de bilderna så blir alla så jävla sura ju, men det är ju bara roligt förutom att haxa andras msn:er 😀

• jonaish

Medlem
    26 januari, 2006 vid 07:12 som svar på: Jaaaaa då har man hamnat i ett djungelvrål (rdm förlängare?)
    Rasmus_W wrote:
    Nu var jag tvungen att ta fram min LS-förlängare och jämföra. För mina otränade ögon såg den där hot-förlängaren ut att vara VÄLDIGT lik min LS. Den enda egentliga skillnaden som jag kan se är nerhalsblocket, som är helt annorlunda. Samma struktur på kolfibern, likadant förlängningssystem, likadan plastkrage, likadan form på nedre delen och så vidare. Nu antar jag att samma rör kan finnas i olika kvaliteter och så vidare, men som sagt, de verkar väldigt lika varandra.

Var köptes den? Bild? Pris? Är den 45-50 cm?…:D

Sida 286 av 328
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications