jonaish
Forumsvar skapade
-
Ola_P wrote:Core contour ses väl som den bästa stroppen, den icke då… Men det är inte alla som gillar dom.
De som man kan köpa på SP i Varberg är det den justerbara varianten??
Finns det någon utlänsk surf sida där man kan köpa dem som är bra??
-
det är från Högis va och när va det du körde där ?
-
TDK wrote:De riktiga contour stropparna går inte att få tag på längre.. Bara den nya typen, som inte ens är i närhten av den gammla typen.. Thats it.. Det har diskuterats hundra miljoner gånger här på konfen..
Ok men vilka är de bästa stropparna då ?? Är det contour lr vilka??
-
Har ingen moppe!!! sålde den i somras….Klart jag fatta att han behöver hjälp med sin bil men jag undra bara för att han har skickat in 2 andra trådar om Coachen…
-
Någon som vet var man köper DaKine Core Contour i Sverige, lr någon här som har till salu?? typ dem som är på bilden lr vita….. finns de på http://www.surfbutiken.nu lr för jag såg dem i en tidning där ifrån (tillbehör 2005), annars får man ringa å kolla med dem…
-
Eddie wrote:Sa jag att du är jobbig?
Sorry Eddie….. Det måste va Svullo låtarna som får mig att va så dum i mun 😀 .. Hoppas du INTE tog åt dig av vad jag sa…..
-
vad är det för skit en skalar bort ?? orka inte läsa 😀
-
Fifi wrote:AHA, jag vet nog vad det handlar om Kickan, gött!
Vad handlar det om då ??
-
Eddie wrote:Du är jävligt jobbig ibland
Du har ingen aning om när du borde vara tyst
Du har ingen som helst självdistans
Du tycker om mopeder
Sen kan du klämma in ett ”med” efter ”fördelen” i din signatur också.
Sa jag att du är jobbig?/ärliga killen
hahahaaaa…..:D
Vem är jobbig här ??
Ska du säga åt mig att va tyst??
Skulle jag ha det för dig lr ??
Vad gör det att man gillar moppar ?? och jag gillar bara de som går fort:D
NÄ, fan heller att jag ska ha med ”med” …
Sa jag att du ska hålla käft ??Ja svara bara på dinna fråger lr va det va………….
-
Eddie wrote:*sametslen röst*
Ändra ända mot enda i din signatur/justa killen
Så gullet…. Något mer da ?
-
Asså vad fan har du köpt bilden??? skroten lr ?? För varje vecka så ser man en tråd av dig att det är något med din bil…
en sak är klar ALLA bilar för under 10ooo skr är bara SKIT, men jag tror inte att din bil är en sådan men det låter lite som om det är något som går sönder varje vecka bara…..Lr håller du på att renovera å fixa ??Hoppas du lyckas fixa felen så att du kan köra med den till surfet
-
kicki wrote:Jag skulle gärna vilja veta vilka svenskar som ni tycker är coolast och kanske en och annan LEGEND inom surf, kite, snowboard, freeriding (skidor), skate… eller något sånt? det behöver inte vara ett proffs bara den coolaste killen/tjejen ni kan tänka er.
TOP 3!!Tack,
KickiJag börjar ju bli en legend på steffo 😀
Asså om man inte vet vilken gggggöööö bbbbrrraaa tråd jag skapa med mina fingrar så ska man skämmas lr gå å läsa den 😀
Det måsta fan den mest lästa tråden som har varit här på konfen och den mest ironiska lr va fan det heter………JONAish😀
-
Ska jag själv behöva svara på frågan ??
-
Zilversurfarn wrote:Är förvånad att ingen nämnt Jonaish ännu!?
Finns väl ingen annan på detta forumet som kan mäta sig, eller?Mmmmm…. jag undra just när någon skulle skriva det…….
-
gogga wrote:Jag trodde du kunde allt redan?
Nä asså, jag ska ju ge filmerna till dig 😀