jonaish
Forumsvar skapade
-
Mmm .. Skit tråkigt att folk inte kan skillja på mitt å ditt..
kolla med tullen om de har kollat någon lastbil som har haft lite bräder å kites..
kolla oxå med någon som har hand om övervakningskamror i de området där de blev stulna, de kanske har blivit filmade så kan man ta reg nr å kolla lr om det har kört på motorväg då är de troligen filmade kanske å på öresundsbron är det ju många kamrer så om de har kört där så kan de ju finnas på film..
Man kan ju alltid testa å kolla men vet inte om man får något av det
-
asså den Mercedesen som är på din bild är ju en Vito Basse åå är inte dem rätt så små ska man inte köpa något lite störe som en Sprinter lr va de heter det borde va lite bättre att ha en sådan (men man får ju hoppas på att hitta någon som är billig),, de där vito bilarna är ju inte stora bilar då är det typ lika bra att köpa någon Boxer kopia typ å sen om man vill ha tyskt kan man ju dra av någons Mercedes märke å tejpa på (lite som de gör på Toyota reklamen :D)
-
hahahaa..Visst
Om vi hade en på konfen skulle fan ingen våga att skicka ett enda inlägg mer..:D
-
pjoter wrote:haha, de e sånna som dig som e roligast i pisten.. de e ofta dom som tycker dom kör så helvetes fort, ofta medelålders män med feta komplex eller sthlmskillar med skojiga mössor, som e jäkligt kul att köra om ordentligt.
de e kul att köra fort om det är en backe att köra fort i, annars e de ju goare att ligga å jibba lite.. köra fakie, hitta småhopp å sånt.
de e kanske för att inte va en sån som dig som man har nån som kollar över kanten på väggen innan man hoppar ut.
heheehe, kom att tänka på en rolig grej då man stoppade några balla killar i liften å kallade på pistören.. blev av med sina liftkort. 🙂
Aaaa det är samma i fjället som när man seglar med dem, typ alla 08 är riktigt roliga att jävlas med… det är väll bara för man är en själv 😀
Mmm det är roligt att köra om alla som tror att de är bäst å kör fort men som kör skit sakta…..När jag kör skider, kör jag som om det va ett dataspel 😀
Snart krockar man väll lr så händer det något …Snälla säg hur det gick till när ni tog de små ”balla killarna” och jag vill läsa om fler som blir av med korten 🙂 haha
-
Ahaaaaa så roligt…Så du vill ha en spots guid ??
Kolla då..http://www.ytspanning.se
Du kan inte missa det ”spot guiden” tryck där så
kommer det upp över hela Svea rike typ 😀 -
pjoter wrote:jepp de gör man. funkar även vid vindsstilla om man ställer sig störtlopp uppifrån stora liften. jobbade där innan e8an kom till.
så bygger man en liten kicker precis innan kanten. de sura e att man måste ha nån som står på kanten å kollar så de e fritt för de e inte helt ovanligt att de ligger nån nybörjare som bara måste ha kasat nerför väggen innan dom åker hem.väggen e faktiskt jävligt kul att köra utför, lagom lång så man orkar stå på fullt.. men hellre skidor än snowboard ut där, går mkt fortare å e jävligt mkt stabilare (köra båda).
Mmmm störtlopp kör jag jämt i alla pister….:D Orka köra i snigelfart..
Många kan tycka att jag är en ”idiot” när jag kommer i pisten i full fart och jag tar absolut ingen hänsynd till andra när jag kör mer än de som jag åker med mig (vad jag har hört)…
När jag va i Trysil så va jag nära att köra in i en gubbe som sega som fan,, Jag körde rakt och inte i så hög fart (ovanligt) så kommer en liten gubbe å kör precis framför mig å jag hann precis att svänga undan å sen försöker han slå till mig med staven men han missa (inget hände sen mer än att han stog å sa något som jag inte lyssna på) :D..hehe.. Jag såg inte att han gjorde det, det va farsan som sa det sen att han försökte slå mig..Du pjoter..
Kan du ge mig några bra råd in för väggen tävlingen 🙂
och va det du som va nästan naken på ”bekahoppet” 😀 lr vad hade du på dig -
Luuddee wrote:e8an tror ja det e sittliften från hundfjället men transportliften stananr väl på samma ställe typ.. kanten tillväggen så landar man en bra bit ned i backen sen.. men en jävla fart..
Om jag fattar rätt så åker du med full fart ut från väggen lr ??:S
-
Luuddee wrote:vetdu vad som e jätteroligt som vi gjorde när vi va där.. där fanns ett gäng kilalr vi körde scooter med när vi va där.. kom på att man kunde tolka efter scootern med bräda från hundfjällsliften vettefaen va den heter nu men alltså inte väggenliften.. så tolkade man bort til väggen där han med scootern svängde av och sen hoppar man utför kanten.. sjukt ball när man itne trillar dvs.
Snackar du om transport liften mellan Tandådalen å Hundfjället lr E8:an??
Och vilken ”kant” hoppa ni utför ?? -
pjoter wrote:nope bara sett några ggr.. dom som vinner e fan seriösa alltså! specialskidor som e som längdskidor typ för de ska gå lätt å bära å grejer. e de roligare å köra fort utför väggen än å springa upp.
fan va snowkite har blivit stort i sälen.. synd man inte hade börjat me de då man jobbade där.
Jag har oxå sett det många ggr…
mm men man kan ju ha vanliga skor men då får man ju bära upp pjäxorna upp å byta där, men jag åker fort men T-T så jag tror jag får ta det då kan man ju åka ifrån de som leder 😀MER tips Pjoter TACK
-
Mav wrote:jonaish e du här uppe nu eller?
Nä, jag va där typ föra veckan..(Första veckan i Januari)..:D
Fan att Nordic Kitemasters ska va v12…:(
Jag kommer ju upp v15 påsklovet å då är det för sent, men jag får väl göra mitt bästa på ”upp mot väggen” (45graders pist) ska fan testa det och är helt otränad 😀Någon här som har vart med på den tävlingen lr så??
-
-
Här är lite mer 😀
-
Nordic Kitemasters blir av vecka 12. officiell info kommer snart från nordicsurfers.com enligt mina uppgifter 😀 spotten kommer vara sveriges bästa.. DVS ”högis” Högfjället, Sälen 😀
FAN att det inte va vecka 15 🙁