jonaish
Forumsvar skapade
-
så synd då….
skulle bara testa bilden:D

-
så synd då….
skulle bara testa bilden:D

-
jonaish wrote:TACK Ola_p ……….:D
men gör man samma sak om man ska ha det på sin avatare lr ??

om det nu går så skulle ja vilja ha den.. 🙂
Kunde man få ett svar på fråga är du snäll Ola_P
-
jonaish wrote:TACK Ola_p ……….:D
men gör man samma sak om man ska ha det på sin avatare lr ??

om det nu går så skulle ja vilja ha den.. 🙂
Kunde man få ett svar på fråga är du snäll Ola_P
-
Ja då finns det väll bara en sak att göra då…. hahaahaaa 😀
-
Det finns en bok som heter Death of a Pooh-Bah…Och ”Boohbah” är en jävla leksak..
Det finns nog bar en sak kvar då, skriv en jävla massa inlägg å svar på allt så är du snart en ”Kahuna” och va fan är det då Ola_p ??-kan inte någon göra en lista på alla olika ”gradbetäckningar” ?? så blir man inte lack för att man t.ex blir en Pooh-Bah…
.. -
med minna ögon så kan ja inte se någon stanns att det står neger…
jag skrev J_J_Ne*er och det kan ju va J_J_Never 😀 … Uppfattat J_J_Boy ?!?!? för det kan hända tråkiga saker nästa gång jag åker förbi GBG om du hotar mig 😀 -
Nää nää jag tog inte illa vid mig för jag är ingen bög… men DU snackar ju så mycket om dem så man börjar undra om du själv är bög ?!?!?!? 😀
-
Aaa fan…
är det många bögar i GBG efter som du snackar så mycket om dem?? aa det är ju bara TDK och J_J_Ne*er….. 🙂
jag har alldrig varit bög och kommer alldrig att bli det punkt slut ……………men ni snackar om vilken nivå jag ligger på man börjar ju fan undra själv om ni inte ligger under mig å suger purjo..:D -
JAG gör som du säger ”stor Ramboo” men du ska väll inte säga något själv om att skärpa sig ??
JOHN_j_RAMBOO
lossnar trycket efter första tvätten ox?. moahaha
SkånePaul
vad fan vill du!? stoppa upp dina segel i…inte använda m.a.o. ej tvättade!
JOHN_j_RAMBOO
ja vafan vill jag, pilla dig lite i fisringen hade vart trevligt.
ta dina inpruttade shorts å stoppa upp dem i…..hahahaha
-
.
VAR finns bilderna på de andra surf tomtarna då ??
-
TDK wrote:Aha! Men så bra då! Då behöver jag ju inte fundera mer på det! 🙂
NÄ precis för det va inga bilder från ”Gislöv” så jag vet inte va han va, jag vet bara va tomten från ”Gislövshammar” va :D….. när ska du lära dig ??