jonaish
Forumsvar skapade
-
yes… jag har fler ihihihihhiiii…
kan ni inte fixa så man har ett bildarkiv på ens profil?? så folk kan se alla bilder på t.ex. när man surfar lr andra bilder
-
yes… jag har fler ihihihihhiiii…
kan ni inte fixa så man har ett bildarkiv på ens profil?? så folk kan se alla bilder på t.ex. när man surfar lr andra bilder
-
upps, nä tror inte det eller ja vet inte om jag läste det 🙂 och jag testa både Img och url
så jag skriver bara:
[img]http://www.files.upl.silentwhisper.net/upload3
/doubleposters2zs3dn1gy.gif[/img]om jag fatta det rätt:)
god jul 😀
-
upps, nä tror inte det eller ja vet inte om jag läste det 🙂 och jag testa både Img och url
så jag skriver bara:
[img]http://www.files.upl.silentwhisper.net/upload3
/doubleposters2zs3dn1gy.gif[/img]om jag fatta det rätt:)
god jul 😀
-

bilden jag vill ha som man kan se när man skickar inlägg
och
[img]www.cabrinha.com/logo.jpg[/img]
lr

bild som jag vill ha som signatur bild
///jag får det inte till att funka 🙁
-

bilden jag vill ha som man kan se när man skickar inlägg
och
[img]www.cabrinha.com/logo.jpg[/img]
lr

bild som jag vill ha som signatur bild
///jag får det inte till att funka 🙁
-
Ola_p du vet ja att jag hade en cabrinha bild på gamla steffo,, och då skriver man väl [url] framför å bakom… men det går inte nu:(
-
Ola_p du vet ja att jag hade en cabrinha bild på gamla steffo,, och då skriver man väl [url] framför å bakom… men det går inte nu:(
-
Ola_p…
Ja det är min signatur, men ska fixa tillbaks Cabrinha bilden som jag hade på gamla steffo,,,testuser…
ja det är en anim gif, men när man ska fixa så skriver man väl framför allt å bakom allt lr ?? -
Ola_p…
Ja det är min signatur, men ska fixa tillbaks Cabrinha bilden som jag hade på gamla steffo,,,testuser…
ja det är en anim gif, men när man ska fixa så skriver man väl framför allt å bakom allt lr ?? -
Boys Boys….
kan man inte ha Animerade giffar nu lr ?? och kan ma inte ha signatur bild ??
-
Boys Boys….
kan man inte ha Animerade giffar nu lr ?? och kan ma inte ha signatur bild ??
-
Efter som alla skogsmullar här lyssnar på dansbad så får jag säga lite låtar med ÖSSS i:)
Disturbed
Fear Factory
Luna
BK – Revolution
CKY
Chevelle
Nightwish
Soilwork
Takida
Korn
Metallica
Quarterflash