Forumsvar skapade

Sida 297 av 328
  • jonaish

Medlem
    23 december, 2005 vid 10:41 som svar på: Här finns användarbilderna (avatarer)

yes… jag har fler ihihihihhiiii…

kan ni inte fixa så man har ett bildarkiv på ens profil?? så folk kan se alla bilder på t.ex. när man surfar lr andra bilder

• jonaish

Medlem
    23 december, 2005 vid 10:41 som svar på: Här finns användarbilderna (avatarer)

yes… jag har fler ihihihihhiiii…

kan ni inte fixa så man har ett bildarkiv på ens profil?? så folk kan se alla bilder på t.ex. när man surfar lr andra bilder

• jonaish

Medlem
    23 december, 2005 vid 10:02 som svar på: Här finns användarbilderna (avatarer)

upps, nä tror inte det eller ja vet inte om jag läste det 🙂 och jag testa både Img och url

så jag skriver bara:

[img]http://www.files.upl.silentwhisper.net/upload3
    /doubleposters2zs3dn1gy.gif[/img]

om jag fatta det rätt:)

god jul 😀

• jonaish

Medlem
    23 december, 2005 vid 10:02 som svar på: Här finns användarbilderna (avatarer)

upps, nä tror inte det eller ja vet inte om jag läste det 🙂 och jag testa både Img och url

så jag skriver bara:

[img]http://www.files.upl.silentwhisper.net/upload3
    /doubleposters2zs3dn1gy.gif[/img]

om jag fatta det rätt:)

god jul 😀

• jonaish

Medlem
    22 december, 2005 vid 16:29 som svar på: Här finns användarbilderna (avatarer)

keyboard.gif

bilden jag vill ha som man kan se när man skickar inlägg

och

[img]www.cabrinha.com/logo.jpg[/img]

lr

doubleposters2zs3dn1gy.gif

bild som jag vill ha som signatur bild

///jag får det inte till att funka 🙁

• jonaish

Medlem
    22 december, 2005 vid 16:29 som svar på: Här finns användarbilderna (avatarer)

keyboard.gif

bilden jag vill ha som man kan se när man skickar inlägg

och

[img]www.cabrinha.com/logo.jpg[/img]

lr

doubleposters2zs3dn1gy.gif

bild som jag vill ha som signatur bild

///jag får det inte till att funka 🙁

• jonaish

Medlem
    22 december, 2005 vid 16:01 som svar på: Här finns användarbilderna (avatarer)

Ola_p du vet ja att jag hade en cabrinha bild på gamla steffo,, och då skriver man väl [url] framför å bakom… men det går inte nu:(

• jonaish

Medlem
    22 december, 2005 vid 16:01 som svar på: Här finns användarbilderna (avatarer)

Ola_p du vet ja att jag hade en cabrinha bild på gamla steffo,, och då skriver man väl [url] framför å bakom… men det går inte nu:(

• jonaish

Medlem
    22 december, 2005 vid 15:55 som svar på: Här finns användarbilderna (avatarer)

Ola_p…
    Ja det är min signatur, men ska fixa tillbaks Cabrinha bilden som jag hade på gamla steffo,,,

testuser…
    ja det är en anim gif, men när man ska fixa så skriver man väl framför allt å bakom allt lr ??

• jonaish

Medlem
    22 december, 2005 vid 15:55 som svar på: Här finns användarbilderna (avatarer)

Ola_p…
    Ja det är min signatur, men ska fixa tillbaks Cabrinha bilden som jag hade på gamla steffo,,,

testuser…
    ja det är en anim gif, men när man ska fixa så skriver man väl framför allt å bakom allt lr ??

• jonaish

Medlem
    22 december, 2005 vid 14:59 som svar på: Surfmusik

sorry…

fixat:)

+ att du kan kalla mig, Jonas lr Jonaish

• jonaish

Medlem
    22 december, 2005 vid 14:49 som svar på: Här finns användarbilderna (avatarer)

Boys Boys….

kan man inte ha Animerade giffar nu lr ?? och kan ma inte ha signatur bild ??

• jonaish

Medlem
    22 december, 2005 vid 14:49 som svar på: Här finns användarbilderna (avatarer)

Boys Boys….

kan man inte ha Animerade giffar nu lr ?? och kan ma inte ha signatur bild ??

• jonaish

Medlem
    22 december, 2005 vid 11:05 som svar på: vafaeeen

Mmm,, det är skit drygt att ha det så här…..

+ att jag inte kommer in på Kontrallpanelen, det står bara…..

Det finns inga ämnen med prenumeration i den här mappen för den valda tidsperoden

• jonaish

Medlem
    21 december, 2005 vid 16:48 som svar på: Surfmusik

Efter som alla skogsmullar här lyssnar på dansbad så får jag säga lite låtar med ÖSSS i:)

Disturbed
    Fear Factory
    Luna
    BK – Revolution
    CKY
    Chevelle
    Nightwish
    Soilwork
    Takida
    Korn
    Metallica
    Quarterflash
    Rammstein
    Slayer
    Staind
    Thornley
    Three Days Grace
    Thrice
    System of a down
    Silverchair
    Pantera

Sida 297 av 328
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications