jonaish
Forumsvar skapade
-
tänk så fult det skulle vart på en snowboard,, hahhaaa
Du, skit i det du lär dig säkert bättre utan:)
-
mm fixa tillbaks lr till en annan look som alla vill ha …
(blir kanske bättre med en omröstning vad man ska ha för look)
-
Kan någon ge svar på min fråga ???
Varför är det bara Ola_P som har en bild som man ser när han har skrivit ett inlägg ??
jag har ju försökt på ”Redigera profilbild” men jag ser den bara när jag är inne på min profil :S
förklaring varför !!!
-
Me 2
å va fan, ska man skriva in 10 tecken bara för att få skicka det, SKIT
-
jonaish
Medlem19 december, 2005 vid 09:54 som svar på: Jobberbjudande – Vill du vara tomte i Sjöbo i dag,Lätt med Lett
-
Ja vet krilleinsjö,,,,,
jag kan mer än dig så lätt är det

-
Svar till:
jonaish, för i helvete, inte ens de som går i din klass eller är lika gammla som dig kan tycka det här är kul eller?
[/ QUOTE ]
Det är typ Ja och Nej, ibland så tycker dom det är kul å ibland inte,,, för jag skrattar åt allting precis nästan allt

-
Aaaa va fan…
snacka du om folkabussar
men du.. har dom inte samma motor typ en folkabuss går ju inte snabbare än 100 och en moppe gör också 100 så det är ju nästan samma sak 
-
Aaa du, Bosse Bildoktor här…
de kan va att du ha något i röret men om du köper ett Yasuni Carrera 30 lr Mallosi MHR team
så tror jag nog att den kommer gas stegra lite vid gas på drag, men det gör ju inte
….+ byt cylle (Polini, Hebo lr Malossi 75:a borde va bra för dig) å större fögge och då
måste du köpa en starkare vev för att det ska gå riktigt perffaMen glöm inte att tanka med Shell V-Power för att få den dära goa känslan i magen

Näää.. men ta å kolla (jag tror nog att det ska va ditt Malossi E5) som ska nog fixas till sen går det bra igen..
-
Någon som vet om en Win98 bara klarar 5 program körandes samtidigt ??
men dator bara slutar att jobba och bara blir helt seg.. så man får stänga av den för ”hand” och sen starta upp den igen

vad är det för fel på skiten?? den har uppdaterats en gång men ska man göra något mer åt det ??
-
Svar till:
ärligt nu eddie lyssnar du på timbaland.. ??
[/ QUOTE ]
Svar: JA.. det gör han

jag tycker själv att lilla Eddieto ska gå in på
http://www.neradio.se lr http://www.pulsradio.com/index.php?op=home

-
Svar till:
Vad ska man önska sig för Kitestuff av fabror Tomten till Julen i år? Vad kommer bli hett nästa år?
Märket EH kommer väl vara begravt och glömt iallafall och PL Venom kommer äga…
[/ QUOTE ]
Ni börjar med 2006 önskelista lite väl tidigt ??
om jag inte ser fel så är det 17/12 2005 och inte
17/12 2006
Är det bara jag som är så uppmärksam

-
för precis 40 min sen så började jag kalla dig för ol(le)a_P

-
mm precis Ol(le)a_P
jag röstar för en ny moderator