jonaish
Forumsvar skapade
-
ja precis som rambo säger…
du lägger näsan i blöt mer än vad du ska

-
Nä..nä..nä….
Det är ju så här nu asså,, nu när jag har börjat köra Cabrinha så vill ju alla förknippas med just Cabrinha för att jag kör Cabrinha och jag är ju den store ”legenden” som alla vet

Så det är Respekt att köra Cabrinha å inget annat..
-
Om det nu blir så att du inte ska byta motor och tänker på att köpa ny bil kan du ju åka ner till Tyskland å köpa en t.ex…..
Renault Master 2005 AHK etc.
http://www.mobile.de/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&id=11111111191567384&sprache=1
EDIT: om ni inte kan Tyska kan man trycka längst ner på sidan där står det svenska, så kommer allt på svenska typ
Det går alldeles utmärkt att ändra sina inlägg om behöver lägga till såna saker.
EDIT: och om man nu vill ha det på svenska direkt så funkar denna länken bra till det mobile.de.
/Ola -
En fråga till JOHN_j_RAMBOO eller någon annan som vet

jag har en Comapaq (bärbar dator) det har varit windows 95 på den men nu har vi windows 98 och den är rätt så snabb på att starta upp och ner. men jag undrar om någon vet detta..
när man trycker Ctrl+Alt+Delete så kommer det upp en lista med ca 40 program som kör, ska jag då avsluta så många som möjligt eller?
alla de där 40 programen är på när jag startar upp datorn också…För min dator har börjat blir seg igen

-
Svar till:
thacky? har jag aldrig hört om, men sen bor jag ju i jonstorp åsså..
[/ QUOTE ]
Jasså du har flyttat från Junstörp, eller är det samma sak Jonstorp och Junstörp

-
Gud va du har blivit hjälpsam

-
Svar till:
Där ser man! Man lär sig som sagt något nytt varje dag

[/ QUOTE ]
Mmmm… men lika mycket försvinner också varje dag

-
Svar till:
Någon som har koll på varför min dator, tar så lååång tid på sig att stänga av sig??
Vi pratar om allt mellan 2-5 minuter, från att jag trycker på stäng av, innan datorn är klar. (men ibland går det på 5 sek också..)
En helt ny dator Fujutsi Seimens dator. Problemet uppstod efter att, service ominstallerade Windows XP efter en totalkrasch för 2-3 veckor sedan..Finns det något bra tips? Jag tänker inte installera om XP igen
Då väntar jag hellre några minuter varje gång.
(Datorn funkar bra förutom att den är trött vid avstängningen)[/ QUOTE ]
när det bara tar 5 sek är det då du drar ut alla sladdar lr ??
Hade samma problem med min Compaq Armada E500..
Vi skicka in den till servic å då körde de någon virus sak lr något,, å de sa att det va mycket reklam å skit som lagras i datorn när man laddar hem saker å så…….Är inte riktigt 100 på det tyvärrGå till någon data servic affär å kolla med dom

-
Vaaaaaaaaa……..

-
Du nikke jag hoppas att du inte tog det på allvar..
men man vet ju aldrig hur du tänker

-
Svar till:
han ÄR inte på riktigt…..det går inte!!!!
[/ QUOTE ]
jasså inte

-
Ja vet att det inte är 100% rätt
-
vad är det för båt på dinna bilder JKM75 ??
-
japp det är så vi gör med engelska läxan

det finns till jäkligt många språk alltifrån kinesiska till svenska…

det är lite dåligt för der översätter precis ordagrant så det är förför det suger lite men det går ju att fixa har fler program som fixar det lite bättre

nikke picke jag tror nog att du har något program som fixar rim å skit…komigen nu vi vill veta va det är för det är väll inte du som har skrivit de rimen på de andra inlägget