jonaish
Forumsvar skapade
-
jonaish
Medlem14 november, 2005 vid 20:52 som svar på: hur man fixar sin bräda snabbt och lätt (Guid)nääää ……
inget och då menar jag INGET mer bråk här på steffo,
pöjkar å töseriaf från min sida
mitt nyårslöfte -
Svar till:
märkligt..
kille som e en jäkel på automatmopeder,
[/ QUOTE ]
efter som jag gillar motorer så vill jag bara fråga en sak till er som HAR bil och körkort
HUR FAN KÖR FOLK? KÖPT KÖRKORTET ELLER?
Den frågan ställer jag mig själv varje dag i trafiken. I och med att jag skriver detta kommer med största sannolikhet flera av er som eventuellt svarar att skriva: ”men du själv då…är du kungen på vägen”, eller ”är du bäst på att köra bil eller”. Det är inte det allt handlar om, och jag säger inte att jag är bättre än ALLA andra, men nog fan KAN jag köra bil och jag KAN trafikregler och hur man beter sig i trafiken.
Varför…
*kör vissa 50 på 70 sträckor, och sedan när det blir 50 så kör man i 70? Har flertalet gånger varit med om detta…
*varför bromsar folk tvärt utan att ha något att bromsa för?
*varför blinkar inte folk när de ska svänga? Sedan blir de irriterade när man visar att de ej har blinkat…
*varför kan man bli omkört av en fartdåre, som sedan lägger sig framför och bromsar så att man själv får ligga 10-20 km/h under hastighetsbegränsningen?
*varför ska ALLA tvärbromsa i södergående på motorvägen bara för att en trafikolycka har inträffat i norrgående? Ser man inte att det är ett stort räcke emellan norr och södergående? ALLA är så jävla nyfikna att de nästan själva orsakar en ny olycka…
*varför ska folk ligga i häcken på ens bil och stressa som fan, trots att man håller hastigheten? Även fast det är helt fritt att köra om på den långa raksträckan så ska det stressas…Har markerat genom att trycka till så att bromsljuset tänds, för att de ska hålla avstånde, men då blinkar de med helljuset och kommer snart upp i häcken igen…
*Varför börjar folk helt plötsligt gasa när man ska köra om? De kan ha legat i 70-75 på 90 sträcka en bra stund, men så när man väl har fri sikt och raksträcka och ska göra en omkörning så märker man hur de gasar…vill de att man ska fronta, eller?
*varför kör inte folk när rödlyset slår om till grönt? Vi kan ha haft rött i flera minuter, men när det väl blir grönt så kan det ibland ta 10-15 sekunder innan första bil börjar rulla…VARFÖR?????????????
Jag kan rabbla upp hur mycket som helst. Frågan kvarstår, köper folk körkortet på postorder eller mutar de bilskoleläraren?
-
nääää …
inget och då menar jag INGET mer bråk här på steffo,
pöjkar å töseriaf från min sida
mitt nyårslöfte -
okej pappa
FRED nu mellan alla…
-
Svar till:
HAHA, ja om hälften vad jonaish sade va sant så hade väl allt varit frid och fröjd, nu är det tyvär inte så….
FY FAN vad mycket skit han snacakr[/ QUOTE ]
jasså men varför blev du så jävla rädd att det va virus när jag sa att ja skoja ??
du vill bara inte erkänna det, att du blev lurad som FAN!!

-
Svar till:
Ingen gillar dig Jonaish inse det!
[/ QUOTE ]
jag vet FREDDE flinta, Malmö FF suger häst kuk precis som du gör
det ska va Djurgården IF

-
Svar till:
skickade du virus till honom?
[/ QUOTE ]
NEJ… jag skicka en bild på en surfare lr något det va inget virus, för om man ser när den va klar brukar det stå att bilden lr va det är för något är VIRUS FRI och det kom fram när den va klar med clemens kan ju inte se så bra
iaf kommer det upp på min dator

-
jonaish
Medlem14 november, 2005 vid 18:17 som svar på: hur man fixar sin bräda snabbt och lätt (Guid)Svar till:
Bra skrivet!
Är det en Mistral flow man ser på bilden?
Bara nyfiken![/ QUOTE ]
mmm det är det,, en gammal hederlig bräda
och tack till alla som tycker som jag, inga fler sketna inlägg om vilka som ska åka var i helgen t.ex. …
det kan man fan ringa å fråga en polare, å sen så åker man å surfar

-
Svar till:
Jag hatar dig också.. Kan du inte analysera varför?
[/ QUOTE ]
kan du säga varför?
så jag vet ja vad jag har gjort dig??? -
Svar till:
en ny hatperson har fötts i form av en liten kille som e en jäkel på automatmopeder
[/ QUOTE ]
hatperson är lite av att tai, vad jag vet är det bara clemens och chrille som tycker det vad jag vet och ser….
varför ??
jag skcika en bild till Clemens på msn och precis när han hade accepterat den så sa jag att det va virus,,
bara för att han trodde att jag inte kunde lura han, att han va det ” lille smarta pöjken ”
+
att jag lura han att NETTO i Bjärred hade gratis godis mellan kl 12.00 – 12.30… fan tror han åkte och kolla det
så han blev så jävla lack
Chrille blev avis på min design tråd och va tvungen att bevisa att han va den store graffiti kungen,,
och bara för att jag inte sa det så blev han så sur att han va tvungen att jävlas lite ..
om jag inte hat fel så är det så det är

-
jonaish
Medlem14 november, 2005 vid 09:52 som svar på: hur man fixar sin bräda snabbt och lätt (Guid)yes…
mr fluff
-
Svar till:
Fredrik Virtanen aka: ”Jonaish” här på konfen..
[/ QUOTE ]
ORKA vart vill du komma !?!?!?!
-
jonaish
Medlem12 november, 2005 vid 22:47 som svar på: hur man fixar sin bräda snabbt och lätt (Guid)yee det är lungt jag kan också spama steffo som du….
Grattis du gjorde dagens bästa inlägg, skicka samma inlägg till 10 personer
som du tycker bäst om, så kommer något roligt hända dig de senasta dagarna…
om du inte gör det kommer du ha otur tills den dagen du gör det…styr rätt nästa gång lille pöjk…
(byt ut styret) -
Svar till:
det finns vuxet folk som kollar på konfen också.
[/ QUOTE ]
mm precis som jag sa förorts slödder…
-
eee du Love….
nu vet jag varför dom är så jävla dumma i huvudet…
det är för vi bor i Gislövshammar!!och de bor i nån jävla fittig förort med massa förorts slödder!!
fy fan kunde ni inte sagt det från början att ni var AVENSJUKA!!!