jonaish
Forumsvar skapade
-
jonaish
Medlem12 november, 2005 vid 21:22 som svar på: hur man fixar sin bräda snabbt och lätt (Guid)hhahahhahahahahahahahaaaaa……

respekt asså Tsssssss

-
Clemens…….(Clin-mes)
jag sökte lite runt här på steffo och till slut så hitta jag dig, och det va inte svårt att ta fel det va du
-
är det han Fredrik Virtanen som ni snackar om ??
om det är han så tycker jag också att han är jätte ful och äcklig, blääää
-
jonaish
Medlem12 november, 2005 vid 20:08 som svar på: hur man fixar sin bräda snabbt och lätt (Guid)haha…
va sa du?? vem av dom va Niklas_S och vem va NAISH???
nä då måste jag bara visa en som va lik dig till 101%
det finns inget som skiljer er åt ni är som enäggstvillingar

-
jonaish
Medlem12 november, 2005 vid 19:44 som svar på: hur man fixar sin bräda snabbt och lätt (Guid)jag vill se en bättre bild av dig Clemens

och hur ser Chrillesjögren ut ?? någon som har bild
okej efter som jag är så KÄND och POPULÄR

så får ja ta å visa en bild på mig -
jonaish
Medlem12 november, 2005 vid 19:29 som svar på: hur man fixar sin bräda snabbt och lätt (Guid)Svar till:
Du har tur idag, här är en bild på både mig och alex.
Dock på ett vilkor; att du lägger upp en bild på dig själv[/ QUOTE ]
ser ni ut som två blåa bajamajor??

-
jonaish
Medlem12 november, 2005 vid 19:25 som svar på: hur man fixar sin bräda snabbt och lätt (Guid)Svar till:
men jag vill se hur Clemens, Chrille NAISH med flera

[/ QUOTE ]
hehehee
jag vill se hur Clemens, Chrille NAISH med flera SER UT

hoppsan sa ja -
jonaish
Medlem12 november, 2005 vid 19:13 som svar på: hur man fixar sin bräda snabbt och lätt (Guid)Svar till:
En liten fråga bara, du har inte funderat på vad den medföljande spackelspaden skall användas till?
Sen bör man nog snåla på just gelcoaten, men det märker du nog när du skall slipa ned det hela till någon slags slät yta?[/ QUOTE ]
jo men farsan sa att det skulle va lättare med pensel och det är lite en smak sak gick lika bra med pensel
å va fan jag fick ta mycket för ”killen på varvet” hade slipat lite fult men det är lungt jag slipar inte för hand!!
jag har slipmaskinoch det kommer fler bilder !!! men jag vill se hur Clemens, Chrille NAISH med flera

-
jonaish
Medlem12 november, 2005 vid 19:03 som svar på: hur man fixar sin bräda snabbt och lätt (Guid)vad det så ni ville ha det lr

-
jonaish
Medlem12 november, 2005 vid 19:00 som svar på: hur man fixar sin bräda snabbt och lätt (Guid)Svar till:
å jag vill åsså ha en bild, gärna på er alla tre!
[/ QUOTE ]
på mina brödrar också, det får du fråga dom om
här är jag

-
jonaish
Medlem12 november, 2005 vid 18:30 som svar på: hur man fixar sin bräda snabbt och lätt (Guid)Svar till:
dom? naish, du och vem mer? har du personlighetskyvning åsså?
[/ QUOTE ]
mm jag trodde det va två personer men är skånephilip och naish samma person???
jag vet ju inte vem det är Alexias
-
jonaish
Medlem12 november, 2005 vid 18:22 som svar på: hur man fixar sin bräda snabbt och lätt (Guid)Svar till:
hehehehe. tack jonaish för underhållningen. hängt nått me skånephilip, naish, de senaste då? hört rykten om att ni e värsta polers. eller va säger du phille?
[/ QUOTE ]
ööööööööööö……………..
vem är det?? jag känner dom inte tyvärr

-
jonaish
Medlem12 november, 2005 vid 17:27 som svar på: hur man fixar sin bräda snabbt och lätt (Guid)jo det glömde jag fan…
tack att du sa det surfslusken…
jag använde Gelcoat Filler som en fin skönhets sak för att jag hade redan använt polyester och glasfibervävGelcoat filler använder man som surfslusken sa till att få en fin och jämn utsida på sin bräda lr båten, bilen m.m.
jag gjorde GUIDEN för dom som har det problemet att de inte vet vad de ska ha för att få en fin å jämn yta efter att ha använt polyester/epoxy och glasfiberväv
-
jonaish
Medlem12 november, 2005 vid 16:59 som svar på: hur man fixar sin bräda snabbt och lätt (Guid)asså……….
ChrilleCarlsjö och Clemens
vad är det ni vill ??
va jag före er att skicka in en Guid här på steffo lr ??
säg vart ni vill komma med ert klagande ???orka säger jag bara !!
-
jonaish
Medlem12 november, 2005 vid 16:51 som svar på: hur man fixar sin bräda snabbt och lätt (Guid)Svar till:
Jag har dingat min snopp Jonaish, ska jag doppa den i Gelcoat Filler då och vänta tills det stelnar och sen slipa ner?
[/ QUOTE ]
nä du får be Clemens suga av dig så blir den som ny igen