jonaish
Forumsvar skapade
-
jonaish
Medlem12 november, 2005 vid 16:48 som svar på: hur man fixar sin bräda snabbt och lätt (Guid)Svar till:
om det är något jag har glömt så säg till så ska jag ändra det lr så
[/ QUOTE ]
som jag skrev…
vad är det du inte fattar jonatan hur man använder
Gelcoat Fillersäg vad det är så fixar jag det

-
jonaish
Medlem12 november, 2005 vid 16:44 som svar på: hur man fixar sin bräda snabbt och lätt (Guid)Svar till:
Är det fler än jag som tycker det är väldigt svårt att läsa vad han skriver?
[/ QUOTE ]
det kan va så att du inte vet hur man använder Gelcoat Filler….
men även om jag har stora bilder så kan inteClemens och ChrilleCarlsjö
förstå hur och vad Gelcoat Filler används till
-
jonaish
Medlem12 november, 2005 vid 16:33 som svar på: hur man fixar sin bräda snabbt och lätt (Guid)JAA!!!!!!!!!
varför tror du att jag hade med det då ??!?!?!?
det är ju BRUKSANVISNINGEN
-
jag som inte vet vad han har gjort, kan inte någon säga det så man vet

-
jonaish
Medlem12 november, 2005 vid 16:23 som svar på: hur man fixar sin bräda snabbt och lätt (Guid)sen när du tycker att du har en fin yta lr tillräckligt mycket Gelcoat Filler
så ska det torka i mellan 15 20 grader och det tar ca 1h
sen kan du börja slipa men efter som det är kväll nu så får det torka tills imorgon då ska jag visa hur man gör det fint och hur man fårr Brädan som NYom det är något jag har glömt så säg till så ska jag ändra det lr så
Det va allt idag mer kommer imorgon ha det bra
JONAS
-
jonaish
Medlem12 november, 2005 vid 16:18 som svar på: hur man fixar sin bräda snabbt och lätt (Guid)allt det här får du med när du köper Gelcoat Filler
-
jonaish
Medlem12 november, 2005 vid 16:16 som svar på: hur man fixar sin bräda snabbt och lätt (Guid)som ni ser på min bild så ska man inte snåla med Gelcoat Filler för som jag sa om det blir för mycket är det lätt att slipa ner till en fin yta….
-
jonaish
Medlem12 november, 2005 vid 16:13 som svar på: hur man fixar sin bräda snabbt och lätt (Guid)pensla på bräda…
det är bättre att du tar för mycket än för lite ifall det blir för mycket kan du lättar slipa ner det och det blir jämt.. -
jonaish
Medlem12 november, 2005 vid 16:11 som svar på: hur man fixar sin bräda snabbt och lätt (Guid)ta sedan en pensel och pensla ut Gelcoat Filler runt din skada så att det blir jämt och fint..
-
jonaish
Medlem12 november, 2005 vid 16:09 som svar på: hur man fixar sin bräda snabbt och lätt (Guid)ta skålen och tryck ut en sträng med Gelcoat Filler
och en med Hardener i lika långa strängar…
rör det noga!!! -
jonaish
Medlem12 november, 2005 vid 16:06 som svar på: hur man fixar sin bräda snabbt och lätt (Guid)sen efter slipning när allt är fint å klart till att börja använda Gelcoat Filler
försök å va inne i ett garag lr något där där det inte är under + 15 grader -
gör en lång film med allt å sen skicka ut den här så alla kan kolla det,,
det blir bra och alla blir nöjda

-
AAAAJJJJJJJ
fan va ont
va det en gamling som skulle testa lr 
-
min bror har rolig humor = allt jag säger som han tycker är roligt går han å säger till andra