jonaish
Forumsvar skapade
-
jo jag ändra bara namnet på tråden

undra om det är någon mer än Lars_k som har film från Gislövshammar bilder går bra också … är mycket tack-samma om någon vill skicka …
MVH … jonas // jonaish
-
mmm TACK ska fan ta hem skiten å de 10000 P ska jag ha
men får man ha bodyboard å köra med lr ? -
ja det är understreck och bindestreck och en pil som du kanske ser,

å sen står det http://www.neradio.se i mitten
svårare va det inte

-
om det är skit i mellan så ta
tryckluft lr högtryckstvätt..lr så här
att värma upp mast delen = den kan bli störe
att kyla ner mast delen = den kan bli mindre
om det inte går så fråga på någon verkstad och hör om specialverktyg
lr med en ”avdragare”
-
-
Svar till:
Det ser riktigt fett ut men… (ja nu kommer mennet) det är en filmtävling och det är en vågsurftävling. Kanske skulle köra en windsurftävling också… verkar finnas en del som sitter inne på material, eller? Har du det på film?
Kör hårt![/ QUOTE ]
nä sorry har bara på bild..
men kan man köra med bodyboard lr
-
nä _______Fear Factory ______ ska det va, asså låten nu
ladda hem och njut av musiken
-
ok först ut är jag då
denna bilden är från Gislövshammar 10 – 11 September….
vågen är nästan 3.5 m som du kanske ser är den lika hög som masten på surfingbrädan och vad är det för mer FAKTA du vill ha?!?!?!………. så
-
Gislövshammar 10 – 11 September….
sorry att det blev två gånger uppe
-
Svar till:
du snackenicke. ta o lugna ner dig va. jag har också kört cross ett bra tag o en sak är säker, en dag på en fet sandbana med en riktig cross är definitivt mer krävande o kul än dina depå hojar. o en av mina polare är delägare i RADICAL motorsport Sverige så jag vet vad skillnaden är mellan dina skarasommarland gokarts o tha real shit. gocart är kul om man slipper dom som är sponsrade av STIGA gräsklippare och det samma gäller minicross.
hur ska du träna om du inte kör på bana?[/ QUOTE ]
hahahahaa jag tror att ni båda vet hur en cross funkar ,,
men det va fan det roligaste jag har läst här

kommer Niklas82 med en grymmmm comeback???
-
mmm skulle vilja men,, jag kan komma å köra på din lr vems bana det nu är så ska jag visa dig vad jag går för

vad kör du ?? och hur lång är banan 500m lr ?
-
jo jag vet att en riktig 125 som kawa, suzuki och ktm m.m.
är bra men dom är ju jävligt dyra om man inte vill ha en gammal från 89 typ men dom är ju as slitna å utkörda (nästan alla) ,,,,en scootercross kan man få lätt upp över 8 hk men det beror på hur mycket pengar man har…
orginal har en moppe ca 3 – 4 hk och köp en ny cylinder 50cc för 1500 får man 8 hk i moppen också 
-
Svar till:
nej det är inte meningen,, 2 minuter o nånting sak det vara..
Hoppas inte det var meningen att det skulle vara den låten iheller ??? för det fick mig att inte orka titta klart..

såg kallt ut
[/ QUOTE ]
man kan ju testa att skruva ner ljudet lr ta bort det helt
-
mmm men om vi säger så att ja köper en minicross vad ska jag köra (skåne) och det är ju inte så jävla roligt att köra själv om man inte vet någon annan som kör… det finns banor men det är för ca 80 cc – 450 cc typ å det är ju lite störe saker så man vill ju inte bli ner körd av en honda 250 4T eller kawa 125 2T som polarna har….
men om man köper mincross kan man väl inte köra på banor som är för 125 cc t.ex ?? och så måste man ha massa kläder och skydd…
och så kan man inte köra på väg för jag vill ju också ha den till det….. och dom som har minicross har ni skåpbil då lr kan man ha den i en V70 ??och det ä ju så att med minicross + tillbehör är man nästan uppe i en 15000 K
jag har typ 7 – 8000 K att köpa för

-
va fan asså när ja kollar på den så får
man bara se 12 sec
lr ska det va så ??