jonaish
Forumsvar skapade
-
Svar till:
Svar till:
Hade samma prob, ladda senaste vlc player så kommer det att funka.
[/ QUOTE ]
mm VLC är jävligt bra!! sök på VLC player på t.ex http://www.google.se å så sök på svenska sider så kommer det någon länk å kolla på den å tryck sen ladda ner så snabbt går det

-
Svar till:
Klart… det är ju LBWS Klubbmästerskap ”FulltÖs -05” nu på lördag i Lomma… där lär jag vara med mitt ”Spett da Cobra”…
Se till att snabbt bli medlemmar och kom bort och race:a lite vettja… kolla mer på http://www.lbws.com
/Klang
[/ QUOTE ]
vad händer mer där då ifall man ska glo lite där

-
Svar till:
HAHAHA!
.du ska vara glad över att du fått gåvan att glädja andra Jonaish.
[/ QUOTE ]
-
och så här

-
Svar till:
Man är inte smartare för att man kan stava och man är inte dum i huvudet bara för att man har svårt för att stava!
[/ QUOTE ]
ChrilleCarlsjö hur skulle ja kuna göra så som på bilden om jag va tjock och dum i huvudet som du säger att jag är ??
?? -
mmm Djurgården är ju klart bäst

-
mm det finns tejp för segelbåtar å deras ruter!! jag brukar köpa ca 3m för 80 K….

-
det är en lång historia
nä men efter du har skrivit något som du ska skicka iväg så trycker man fortsätt sen kommer det upp hur det du har skrivit ser ut å sen precis där under är det en rad som stårdet( Du kan bifoga en fil om du vill (filen får inte vara större än 409600 bytes). )
tryck på bläddra å sen fixa en bild du vill visa

lr har jag fel ??
ny målade mobil skal

-
Svar till:
Mycket tråkigt. Är detta MatsB !? Hans grejjor har varit uppe på för diskussion tidigare. Annars har jag blivit väl bemött när jag inte varit nöjd med köpen på konfen.
Hoppas det löser sig för dig.
[/ QUOTE ]
mm det är det lolve va också nära på att köpa den

-
kolla blocket !! jag har tänkt köpa ett sånt paket för ja vill ha riggen men du kan köpa brädan om du vill

-
ööö och ??? så jävla noga är det inte Mr Perfekt lite fel har ingen dött av förutom du
-
FAN va tyst du blev nu Fredde!!!!

-
FAN va tyst det blev här då !!!!!!