jonaish
Forumsvar skapade
-
mmmm vad ska du göra för att det ska bli 2-1 ?? du ligger ju under !! …………..
……………………………………………………………………………………….JÄVLA MFF:areDIF…..DIF…..DIF…..DIF…..DIF…..DIF…..DIF…..
DIF…..DIF…..DIF…..DIF…..DIF…..DIF…..DIF…..
DIF…..DIF…..DIF…..DIF…..DIF…..DIF…..DIF….. -
Svar till:
Jag kan tipsa om Britney Spears. En polare skickade en låt till mig och hon är riktigt bra. Tydligen så spelar dom henne på radion ibland men jag lyssnar inte på radio så jag vet inte.
[/ QUOTE ]
med tanke på radio så kan du trycka in på http://www.neradio.se musiken äger fett där
-
Svar till:
Vad betyder ”tåra” jonaish?

[/ QUOTE ]
du får fan läsa om det ja skrev å se att ja inte skrev något om ” tåra ” men du kan ju förklara va det är ??

-
Svar till:
system of a down och rage against the machine
[/ QUOTE ]
asså kan du säga lite vad du gillar själv???
om du är som ZooLand? gillar system of a down, så kanske du gillar den musiken som är här nere!!! fetttt bra
Disturbed, Fear Factory, Dope, Korn, Rammstein, Mettalica, Trapt, Thrice, Three Days Grace, Thornley, Avenged Sevenfold, Soilwork, Children Of Bodom, och den bästa Dimmu Borgir

-
-
Svar till:
Touché…. Jag e dålig på svar på tal
[/ QUOTE ]
vänta inte så fort ja måste ju hinna anteckna allt roligt ju

-
Svar till:
e min gamla mellanstadielärare din morsa jonaish?
[/ QUOTE ]
hahaha nä den haggan är väl din tös om jag inte har fel ??
haha jag har aldrig FEL
-
Svar till:
Svar till:
Svar till:
asså du behöverinte betala för att göra det även om att många anser att du borde
[/ QUOTE ]
hahahhahahahaaaaaa det är du som ska betala för att ja ska rita det fattar du min son
boli boli

[/ QUOTE ]
asså nä.. jag fattar inte.. sen när skulle någon vilja betala för dina kalkningar? oftast vill folk ha pengar för att du ska få rättighet att kladda ner och sabba deras namn.. men denna gången e jag schyrre och låter dig göra det gratis..
fattar DU?[/ QUOTE ]
be din mamma rita något då

-
Svar till:
asså du behöverinte betala för att göra det även om att många anser att du borde
[/ QUOTE ]
hahahhahahahaaaaaa det är du som ska betala för att ja ska rita det fattar du min son
boli boli

-
Svar till:
fan det har varit tyst här ett tag nu..
jonas..
jag beställer en bild på en gubbe på månen+ ett porträtt av ron burgundy![/ QUOTE ]
det blir 459,50 kr tack!! va det bra så ??

-
Svar till:
hahahha, nu skrattar jag så jag får ont i magen Jonaish, lugna ner dig 5 min så jag kan hämta andan!
[/ QUOTE ]
mm den va väl så bra !!! fan asså va får du alla torra skämt ifrån är så jävla avundsjuk på dig

-
Svar till:
Jag skiter väl i om jag är rolig eller inte! Sluta lek så jävla fyndig!
[/ QUOTE ]
fyndig haha försöker du göra till dig lusti kure

-
Svar till:
Nu var du rolig Jonaish! hahahahahahah gör kul!

[/ QUOTE ]
mmmm kalle det tyckte du heheheheeee synd att du inte kan koma på något roligare

-
Svar till:
0730534896
[/ QUOTE ]
jag gjord en logga till dig så ja kan ta kiten va

-
Svar till:
när du plastade, var det luktlöst eller luktade det så starkt att du höll på att storkna?
[/ QUOTE ]
luktlöst