jonaish
Forumsvar skapade
- 
ni som BARA klagar å snackar skit!!! gör ett eget inlägg om ni är så bra på allt å visa vad ni går för om ni har något det vill säga NOTHING
  men det skulle va roligt att se vad ni är bra på förutom surf !!eftersom ni är så avensjuka på mig som har något å vissssa 
 - 
Svar till:
haha, vad kom du fram till då?
[/ QUOTE ]
men kan du skriva mer än 5 ord innan du alltid skickar dinna korta menningar är j inte mycket vet i

hur går det när du skriver uppsats på den klosterskolan du går på ”kyrkhedsskolan” lr hur va namnet - 
om ja ska börja med kite det va min plan från början sen blev det w surf
 - 
Svar till:
Varför skulle han göra det? Lika troligt som du skulle ta någon annans bilder. Och det tror jag inte att du gjort, det är nog du som är så duktig.

[/ QUOTE ]
tack
 det är rätt ja är duktig - 
Svar till:
Svar till:
Jag tycker liksom inte hans pics e speciellt fede därför skriver jag inget heller!
[/ QUOTE ]
Ahhh nädu. Det var taskigt sagt. Jonasih är as-bra på att
rita, våga inte säga något annat.
Jag håller på dig J[/ QUOTE ]
TACK EDDIE mm det är ju sant
 - 
Svar till:
Asså era fuckhas.Sluta håll på med killen. Han försöker liksom rita feta pics till er och ni dissar ner han totalt. Folk som tycker hans pixs ser fuckade ut ge fan i att skriva då! Ska inte försöka va någon nördi jalla jalla polis men börjar tycka det går för långt nu.
.Jag tycker liksom inte hans pics e speciellt fede därför skriver jag inget heller!
[/ QUOTE ]
mm bra sagt men idioterna fattar inte så mycket det kan ju inte va lätt för dem om dom har varit så ner mobbade i skolan
  steffo är det ända plezet där dom kan fa ut sin tröst  
  det är ju synd om de små svinen 
 - 
Svar till:
Men gissningsvis för att han ska kunna lägga upp sin bild här för beskådan.
[/ QUOTE ]
ja fattar det men ja mennna att han kommer ta någon annans
 - 
Svar till:
Svar till:
Svar till:
1. Jag tycker att du kanske skall undvika självporträtt i motljus.
2. Stäm din frisör.Annars är det ju vansinnigt nyskapande och värdigt en plats på nationalmuseum.
[/ QUOTE ]
haha mm precis
 har du fixat scaner än lr har du bara en bild som du LYCKADES med lr  
[/ QUOTE ]
Han skrev det där till ”Ian” inte till mig idiot, tror de kommer upp en bild imorgon som kommer knäcka dig så hårt!

[/ QUOTE ]
mmm din sega idiot kan du inte rita en sj lr vad ska du scana någons annans graffiti bild

- 
______ZOOLAND_____
e det där en te kanna eller?
[/ QUOTE ]
det kan inte va lätt att va mobbad om du hade sagt det tidigare kanske ja inte hade gjort det

- 
är det någon som vill köpa ett NP W surfing segel BRA SKICK
ny lagat minst 15 rever bytes moten påse chips och i värsta fall ostbågar
högstbjudande

- 
Svar till:
Svar till:
Svar till:
skärpan på dina bilder e inte lika het idag som den var igår…..bättre kan du, otraves!
[/ QUOTE ]
ändra den precis blev den bättre nu ??
[/ QUOTE ]
e det där en te kanna eller?
[/ QUOTE ]
nä men kolla synen så kanske du ser
 - 
kolla kite fonfen där finns mycket
 - 
Svar till:
Kom igen jonaish, jag vill se mera snygga teckningar! Du är den ende som kan göra dessa bilder. Alla andra här är bara avundsjuka på dig.
.s
[/ QUOTE ]
mmm
 - 
Svar till:
Nä nä… varför kitear jultomten i oktober?
Var inte blygsam nu Jonas. Du, jag o hela Steffo vet din riktiga nivå.[/ QUOTE ]
va det bra lr

- 
Svar till:
skärpan på dina bilder e inte lika het idag som den var igår…..bättre kan du, otraves!
[/ QUOTE ]
ändra den precis blev den bättre nu ??