kinetic
Forumsvar skapade
-
kinetic
Medlem22 oktober, 2007 vid 21:31 som svar på: Nu lägger jag ner det här med aluminium söker bra kolfiberboomVindsurfing.se är i princip en ”Tekknosport” bom eller möjligen ”TT” bommen…
-
Härmed förklarar jag att följande regler gäller för att få skriva i denna tråd:grin:
*Äger du inget cambersegel får du snällt börja alla dina inlägg med ”Camber vår som är i maststrumpan, helgad vare masten”
*Alla som seglar något annat än prototyper bör genast modifiera brädan på lämpligt vis, tex om man har en Naish så skall alla dekaler avlägsnas, footpadsen skall ersättas med små söta gulliga kramdjur som limmas fast…RPK (Regional Prototyp Keeper) kan när som helst kräva in bevis för att just din bräda har de erforderliga ändringarna
-
@joth 423917 wrote:
Lär dig segla dina cambersegel istället för att tjöta. Vi has samma 2sec … :cool2:
2 sec?? Du avslöjar din okunnighet gång på gång, en äkta speedare vet att det är inte 2 sec som räknas utan 500m:grin: Om du är snäll så kan du få låna ett av mina cambersegel nån gång i utbyte mot att du rengör mina bildäck med din tandborste:grin:
-
@joth 423798 wrote:
Jaha, men se till o uppdatera din signatur då om du nu inte har den till salu… Slöfock!!! Ja se Stockholmare…
O var fick Herr ”Jag har inga cambersegel men jag kanske får vara här ändå” luft ifrån?:grin:
-
@dr Masse 423796 wrote:
Nu börjar man som moderator hålla ett öga på den här tråden … 😀
Har du VÅGAT hit dig oxå??? 😀
-
Ja FAN e ju satans snabb iaf…*haha*…Har inte kvar Pittfajern heller, mög precis som Naish…Näst efter lapplisor är ju ”Naish-o-holics” det värsta som finns…
-
Kan inte fatta att det finns folk som kör Naish…Ingen vid sina sinnens fulla bruk kör Naish om man så får betalt ens…mög…
-
Hehe…Ja med mina ”antika” fenor…
Trimbox:
Pro Limit ”The Blade” 32cm 1995 (?)
Pro Limit ”The Blade” 28cm 1995 (?)
Persson & Aagessen Weed 32cm 1994 (?)
Up Slalom 29 cm 1995 (?)
Lessacher B+F Rake 30 26cm 2007Powerbox:
Copello Racing 34.5cm 1993
Persson & Aagessen Weed 32 cm 1993Tutlebox:
RRD Downwind Slalom 28cm 1998 (?)
RRD Downwind Spitfire 29cm 1999 (?)
RRD Spitfire 34cm 2005
Lessacher B+F 25cm 2007
Lessacher B+F 30cm 2007
Lessacher B+F Rake 30 28cm”Multibox”:
Select Viper Slam 26cm 1995Fenan det körts mest med i år ( i princip 100%): Persson & Aagessen Weed 32cm Trimbox
Tidigare ”favvo” fena: Pro Limit ”The Blade” 32cm
-
Cool…Men det kan inte va en ”hit” att låta brädan ligga i solen, lär inte dröja länge innan den ”kokar” inuti med allt vad det medför…Säger som Jesper-B, lackera den silveraktig så brädan inte absorberar så myckte strålnings-värme…
-
En hel del av de sk ”nyheterna” är väl inga nyheter direkt, tänker på 3,7,11,12..Sen finns faktiskt en hel del av de andra ”nyheterna” på mina GUN -06…Tex nr 1 & 13…Fast å andra sidan så är det nyheter för Challenger:-).
-
Hm….Men om man går med i nån rikstäckande ”ornitologförening” då borde man ju ha ett godkänt alibi för att få befinna sig i ”fågelområden”, främst i syfte att komma dessa ovanliga fåglar närmare o vid behov kunna ringmärka dem…O som transport medel använder man sig av sin tystgående surfbräda…eller:-)?
-
kinetic
Medlem14 oktober, 2007 vid 20:10 som svar på: Nu lägger jag ner det här med aluminium söker bra kolfiberboomVindsurfing.se har prisvärda kolbommar….Har själv 3 st, o lär bli en fjärde snart…
-
kinetic
Medlem13 oktober, 2007 vid 16:45 som svar på: F2 Speed Challenge Torkelstorp körs i helgen, 13-14 oktBehöver hjälp att bestämma mig om ja ska åka eller inte…Blir det nån vind imorgon i TT? Prognosen ser väl lite tveksam ut, verkar som om det kommer blåsa mer längre norrut…