Forumsvar skapade

Sida 105 av 140
  • kinetic

Medlem
    23 oktober, 2007 vid 09:53 som svar på: Dags för ett

Exocet – uttalas ”Exoshit”

• kinetic

Medlem
    22 oktober, 2007 vid 21:31 som svar på: Nu lägger jag ner det här med aluminium söker bra kolfiberboom

Vindsurfing.se är i princip en ”Tekknosport” bom eller möjligen ”TT” bommen…

• kinetic

Medlem
    22 oktober, 2007 vid 21:07 som svar på: Dags för ett

Härmed förklarar jag att följande regler gäller för att få skriva i denna tråd:grin:

*Äger du inget cambersegel får du snällt börja alla dina inlägg med ”Camber vår som är i maststrumpan, helgad vare masten”

*Alla som seglar något annat än prototyper bör genast modifiera brädan på lämpligt vis, tex om man har en Naish så skall alla dekaler avlägsnas, footpadsen skall ersättas med små söta gulliga kramdjur som limmas fast…RPK (Regional Prototyp Keeper) kan när som helst kräva in bevis för att just din bräda har de erforderliga ändringarna

• kinetic

Medlem
    22 oktober, 2007 vid 20:46 som svar på: Dags för ett

@joth 423917 wrote:

Lär dig segla dina cambersegel istället för att tjöta. Vi has samma 2sec … :cool2:

2 sec?? Du avslöjar din okunnighet gång på gång, en äkta speedare vet att det är inte 2 sec som räknas utan 500m:grin: Om du är snäll så kan du få låna ett av mina cambersegel nån gång i utbyte mot att du rengör mina bildäck med din tandborste:grin:

• kinetic

Medlem
    22 oktober, 2007 vid 16:34 som svar på: Dags för ett

@joth 423798 wrote:

Jaha, men se till o uppdatera din signatur då om du nu inte har den till salu… Slöfock!!! Ja se Stockholmare…

O var fick Herr ”Jag har inga cambersegel men jag kanske får vara här ändå” luft ifrån?:grin:

• kinetic

Medlem
    22 oktober, 2007 vid 12:19 som svar på: Dags för ett

@dr Masse 423796 wrote:

Nu börjar man som moderator hålla ett öga på den här tråden … 😀

Har du VÅGAT hit dig oxå??? 😀

• kinetic

Medlem
    22 oktober, 2007 vid 10:57 som svar på: Dags för ett

Ja FAN e ju satans snabb iaf…*haha*…Har inte kvar Pittfajern heller, mög precis som Naish…Näst efter lapplisor är ju ”Naish-o-holics” det värsta som finns…

• kinetic

Medlem
    22 oktober, 2007 vid 09:36 som svar på: Dags för ett

Kan inte fatta att det finns folk som kör Naish…Ingen vid sina sinnens fulla bruk kör Naish om man så får betalt ens…mög…

• kinetic

Medlem
    21 oktober, 2007 vid 18:31 som svar på: Vill också ha fenor

Hehe…Ja med mina ”antika” fenor…

Trimbox:
    Pro Limit ”The Blade” 32cm 1995 (?)
    Pro Limit ”The Blade” 28cm 1995 (?)
    Persson & Aagessen Weed 32cm 1994 (?)
    Up Slalom 29 cm 1995 (?)
    Lessacher B+F Rake 30 26cm 2007

Powerbox:
    Copello Racing 34.5cm 1993
    Persson & Aagessen Weed 32 cm 1993

Tutlebox:
    RRD Downwind Slalom 28cm 1998 (?)
    RRD Downwind Spitfire 29cm 1999 (?)
    RRD Spitfire 34cm 2005
    Lessacher B+F 25cm 2007
    Lessacher B+F 30cm 2007
    Lessacher B+F Rake 30 28cm

”Multibox”:
    Select Viper Slam 26cm 1995

Fenan det körts mest med i år ( i princip 100%): Persson & Aagessen Weed 32cm Trimbox

Tidigare ”favvo” fena: Pro Limit ”The Blade” 32cm

• kinetic

Medlem
    19 oktober, 2007 vid 14:31 som svar på: 2008 Exocet Formula – the black machine

Cool…Men det kan inte va en ”hit” att låta brädan ligga i solen, lär inte dröja länge innan den ”kokar” inuti med allt vad det medför…Säger som Jesper-B, lackera den silveraktig så brädan inte absorberar så myckte strålnings-värme…

• kinetic

Medlem
    18 oktober, 2007 vid 17:48 som svar på: Speed i Höllviken!

Gutt Alexx (???)…

• kinetic

Medlem
    18 oktober, 2007 vid 06:55 som svar på: Nya segel beställda

En hel del av de sk ”nyheterna” är väl inga nyheter direkt, tänker på 3,7,11,12..Sen finns faktiskt en hel del av de andra ”nyheterna” på mina GUN -06…Tex nr 1 & 13…Fast å andra sidan så är det nyheter för Challenger:-).

• kinetic

Medlem
    16 oktober, 2007 vid 20:15 som svar på: speedspot ? ölands norra udde

Hm….Men om man går med i nån rikstäckande ”ornitologförening” då borde man ju ha ett godkänt alibi för att få befinna sig i ”fågelområden”, främst i syfte att komma dessa ovanliga fåglar närmare o vid behov kunna ringmärka dem…O som transport medel använder man sig av sin tystgående surfbräda…eller:-)?

• kinetic

Medlem
    14 oktober, 2007 vid 20:10 som svar på: Nu lägger jag ner det här med aluminium söker bra kolfiberboom

Vindsurfing.se har prisvärda kolbommar….Har själv 3 st, o lär bli en fjärde snart…

• kinetic

Medlem
    13 oktober, 2007 vid 16:45 som svar på: F2 Speed Challenge Torkelstorp körs i helgen, 13-14 okt

Behöver hjälp att bestämma mig om ja ska åka eller inte…Blir det nån vind imorgon i TT? Prognosen ser väl lite tveksam ut, verkar som om det kommer blåsa mer längre norrut…

Sida 105 av 140
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications