Forumsvar skapade

Sida 112 av 140
  • kinetic

Medlem
    6 september, 2007 vid 09:27 som svar på: Speed brädan: bräd & kort vs smal & lång

En custom-proto e de nog:-)

• kinetic

Medlem
    6 september, 2007 vid 09:11 som svar på: Speed brädan: bräd & kort vs smal & lång

S19: Det va värst…Med andra ord så kör jag ”proto”*haha*.

• kinetic

Medlem
    6 september, 2007 vid 08:52 som svar på: Speed brädan: bräd & kort vs smal & lång

Var går gränsen för proto? Om man flyttar stropparna på en produktionsbräda, blir det en proto då?

• kinetic

Medlem
    6 september, 2007 vid 07:01 som svar på: Swespeed på G

Rasmus_W: Det du beskriver hände i Tarifa…Året var -93 eller möljligtvis -94

• kinetic

Medlem
    4 september, 2007 vid 07:43 som svar på: Cad-programvara???

Ola H.: Danke!:-)

• kinetic

Medlem
    4 september, 2007 vid 06:53 som svar på: Speed brädan: bräd & kort vs smal & lång

Tb-surf: Jo det e ju vad han har fått göra åt mig, men helt gratis är det ju inte direkt…
    Själv kommer jag dyka upp me en custom-slalom till nästa år, ska bli mer än spännande o se om jag får brädan så välanpassad efter mig som jag hoppas på…

• kinetic

Medlem
    3 september, 2007 vid 21:03 som svar på: Speed brädan: bräd & kort vs smal & lång

Getwet: Det finns EN anledning att kika på custom…Man kan anpassa brädan efter sina preferenser gällande tex stropp-placering, verkar ju onekligen vara en hel del som vill ha smalare ”stance” än vad som erbjudits hittills på produktions-brädorna…

• kinetic

Medlem
    3 september, 2007 vid 20:38 som svar på: Värderings Hjälp

NPU ska de nog va:-)…Beträffande ”värdet” så avstår jag, men en gissning är nånstans mellan 1000-2000….

• kinetic

Medlem
    3 september, 2007 vid 19:43 som svar på: Dräkt för höstsegling

John: Skönt att höra att man inte e ensam…Jag löste problemet genom o klippa upp dräkten o sy i en passande lagom stor neoprenbit…Kommer in mer vatten men bara om man doppar armarna, vilket jag undviker så gott det går…Jag har en ”Gun sails” dräkt så denna dräkt rekommenderar jag dig att inte köpa pga ”krampen”, i övrigt en mycket varm o smidig dräkt!

• Här kan man läsa en del om de olika materialen: http://www.havel-composites.com/index0.php?newlang=uk#

• kinetic

Medlem
    2 september, 2007 vid 06:46 som svar på: Speed brädan: bräd & kort vs smal & lång

Hehe…Har en gammal Bic Allegro (275*45, 73L) i garaget (självklart ”moddad”)…Nån som har en ”speedig” US-box fena som ligger o skräpar kanske?Gärna en som går att köra med i ”gräsliga” vatten…

• kinetic

Medlem
    29 augusti, 2007 vid 18:08 som svar på: Livslängd PIN-system?

Hm…min Concrete Wawe förlängare/mastfot som jag köpte -90 är hel än idag (dock använder jag den inte längre), använde den i ca 7-8 ordentligt långa sässonger…

• kinetic

Medlem
    28 augusti, 2007 vid 21:33 som svar på: "vary top"

Vario top…Skall du ha detta på ett segel kring 5 kvm får du nog förmodligen se dig om efter lite äldre segel, de flesta moderna segel i dessa storlekar har förlikslängd runt 430cm…

• kinetic

Medlem
    27 augusti, 2007 vid 20:05 som svar på: Fenan glappar ngt i fenboxen

Läsk/öl -burkar e vad man använde sig av på den gamla goda tiden…Klipp isär en burk o shimsa fenan så den sitter tight!

• kinetic

Medlem
    27 augusti, 2007 vid 14:52 som svar på: Reatid för surfprylar?

Det är ”rea” året runt på http://www.ebay.de .

Sida 112 av 140
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications