kitelife
Forumsvar skapade
-
Tjena, jag har ett ombyggnads kit till bommen liggande som du kan köpa för 200:- spänn (2001 modellen), sen hörde jag att david på tablas har 3 linor liggande…
sen är det bara att ut och köra
kitelife@telia.com (jag)
Tablas -
SLUTA jag får kramp…
F#n att man måste stanna hemma !
-
Så ja ! en viking till till gänget nu blir det snart fullt i habo igen…
-
Huggo är inte här nu så låt inte oss lida…
Smaken är som raeövaaa ! (delad)
/på spåret…
-
Vissa måste tyvärr jobba lite ibland oxå…
Fick 2 timmar iaf. ganska dåligt med vind
bättre lycka i morgon (falsterbo blir det nog) -
Vi blir ett gäng som åker till Hugget någonstans runt den 15:e januari häng på om du har möjlighet…
-
Den brädan bygger du inte i divinicell! inte en chans att böja det i dom formerna, kanske går och ta en tjock platta och hyvla tills du får den formen?
Dessutom läste jag någonstans att dom har använt ett special matrial från NASA eller nått ,(epoxi och väv) med en enorm hållfasthet i jämförelse med epoxi för att få den och hålla…
Prova nån beprövad form först och gärna i playwood innan du ger dig på divinicell (frigoliten är skitdyr så man har inte råd och shapa om). och skydda dig väl mot epoxin den är farligare än man tror jag har utvecklat överkänslighet nu och det räcker med ånger så får jag exem på hela underarmarna…
-
kitelife
Medlem23 oktober, 2002 vid 10:09 som svar på: Hur göra ni näär ni ska ut o resa ni ska ut o resaÅkte till egypten med denna väskan förra året… Inte en spänn kostade det och då kunde jag inte lyfta väskan på egen hand
-
Visst, jag jobbar i malmö i morrn och på onsdag slå en signal….
-
Det var mer än kul!!! det var s#¤#t bra…
Precis lagom med folk på vattnet och kanon vind, för att inte tala om draken 🙂 tar nog ett tag att vänja sig vid men sicken kraft och precision!räknade till 4 gubbar i vattnet och en i flädie med ”riktiga” dräkter nu 🙂 det går på rätt håll…