kitelife
Forumsvar skapade
-
Divinicell = Diab (Laholm)
Epoxi = NM epoxi (Gtb.)
Du ska ha en epoxi som heter 275, och för guds skull använd skydd!!!
Bra brädbygglänk;
-
Har du ett URL till den filmen?
-
Jag förstår dig precis (kommer från en bakgrund av buggy och foilar) men det är nog bättre att igonrera…
Har du provat Phsyko? om inte ta chansen när den kommer, jag kan hjälpa till om du finns i skåne…
-
Får jag presentera ”Mitzi”

Art; bäbi blå Kite buss supreme
Ålder; 16år
Detaljer; Plats i taket för all utr. full camping inredning, stereo (ca. 110 Db +) någon i TV sa att det var viktigt i en riktig ”surfbuss”
Värsta larmet jag kunde bygga med x-tra sirener som låter mer än stereon… mm mm.
Komentar; lyx? kanske, vad jag inte förstår är varför inte alla surfare/kite:are har en dom behöver ju inte kosta mer än en gammal Saab/volvo (villket håll ni nu går åt)…Ps. dissa inte reklamen, den har sparat mycket pengar för mig
Ds. -
Var i en runda på tippen idag och fy f#n vad kallt det var!!!! nu är det dags att rota fram handskar mössa vasselin gladpack doppvärmare och allt annat man kan komma på…
Jag klarade knappt en 1/2 timme sen kändes inte händerna längre så jag var tvungen att gå upp, att det sen ökade till 15+ hjälpte inte mycket
-
Vad kan man sägar X2 regerar, eller?
-
allt jag har att säga är prova den! den är ännu bättre än den ser ut
-
Verkar inte som om budskapet gick hela vägen i mitt första inlägg ”shouldn’t u put a leash on that thing before it bites somebody” så för mer uförlig info om hu bommen funkar kolla;
-
Tråkiga och menlösa argument! prova PHSYKO den funkar på båda elementen…
Ps. den kan nog va skrämmande på packat underlag men underbar i puder Ds.
-
Visst, tyvär hann jag inte fota brädan idag men jag kommer med ett utförligt svar i morrn…
-
kitelife
Medlem11 oktober, 2002 vid 08:39 som svar på: Nordiskt Kitesurfing Mästerskap 2002 inställtTjena Falle, ring mig när du ser detta… 070-55 44 545