klang
Forumsvar skapade
- 
Skit i näset… klart ni skall med till Öland…
/Klang
 - 
Så fan heller, inte innan jag sätter framåt loopen…
/Klang
 - 
sorry alex, inga bilder denna gången…
/Klang
 - 
Babilidoo, har lagt upp en halkass film från Klagis 2005-10-08. Fick med några åkare och bl.a. lite av dina trix.
Jag sparade undan de flesta av klippen på dig för framtida ”action” filmer…
Du hittar filmen på junkshop, Klagshamn_20051008.avi. Min egen favorit från filmen är nog första låten … 😉
Man behöver DivX codec för att se på filmen, men det finns gott om sånt att ladda ner från nätet…
/Klang
 - 
Ehh… fick kommentar på hur jag i hela friden kan ”loosa” brickor på löpande band… jo dum som jag varit har jag använd brickorna när jag skateboard-surfat… Nu använder jag dock vanliga muttrar… blir billigare i längden 😉
/Klang
 - 
Har själv gjort av med 3 st, brukar fixa dessa från On Top… Tror dock inte de finns med i prislistan, du får nog kontakta dem.
http://www.ontopwindsurfing.com/
/Klang
 - 
babilidoo, det blev filmat, men tyvärr inte jätte många bra freestyle klipp. Hade lite problem med stativet…
Jag kan plocka ihop klippen på dina freestyle trix, filma lite mer senare, och sedan klippa alltihop…
Jag kommer sätta ihop en film på det som filmades igår, men den blir nog rätt ”tam”, blev mest filmat gippar och annan glidar åkning… vi får sync:a bättre nästa gång så det blir lite mer trix på filmrullen…
/Klang
 - 
Va ända in i… har det varit vulkanutbrott eller nått … ?
/Klang
 - 
Det blev riktigt mycket åkt idag, 4.5h, körde med 7.1:an, klart att man var lite överrigad då och då :-P.
In total jäkligt nice eftersom vädret var ju guld idag. Måste varit en massa bris mellan 14-16 för det brallade på rätt bra ett tag.
Ser dåligt ut för morgondagen… 🙁
/Klang
 - 
Tack för filmen och att du lagt ner en massa jobb. Kul och se lite action från Danmark!!!
De e fan inte lätt o filma, med träning blir det bättre.
Av någon otäck anledning så brukar det filmas när åkarna åker ut, istället för att filma vågridningen… ”objekten” hamnar därför långt bort och detaljerna försvinner…
Jag tycker det är vågridningen som är det intressanta… att hoppa högt och långt är inte svårt… det är bara att satsa… klurigare att följa med vågen med ”stil”…
Misstänker att det ser fräckare ut med feta otäcka hopp… jobbit… mycket smärta 😉
/Klang
 - 
Jag blev blåst på DVD:n… vill man ha den får man läsa annonsen i tidningen och skicka efter den…
Boards är dock en bra tidning … tror säkert vi klarar oss utan DVD:n… säkert skärp anyhow 😉
/Klang
 - 
Jag tycker hösten varit katastrof-dålig… 🙁
BLÅS
/Klang
 - 
Vad släpper de ut i vattnet på dogshit beach, vattnet ser otäckt brunt ut… 😉
Måste man tvätta gummit i klorin efter en bra dag ?
/Robert
 - 
klang
Medlem1 oktober, 2005 vid 16:59 som svar på: Ska blåsa på Lördag i skåne, Kämpinge/Ljunghusen?Hahahha… så det var inte bara jag som blev spolad…
snacka om av/på vind…
/Klang