Forumsvar skapade

Sida 101 av 135
  • krillan82

Medlem
    5 juli, 2007 vid 15:20 som svar på: En film från Båstad kiteweekend

bra gjort

• krillan82

Medlem
    5 juli, 2007 vid 15:09 som svar på: HERR VÄST i HELGEN Störst VÅG VINNER

Fan ta dig sam. Jag är grymt förkyld + pappa i helgen. Och så lägger du upp sånna här bilder.

Sjukt NAJS

• krillan82

Medlem
    4 juli, 2007 vid 17:20 som svar på: Tack till alla!

@nordstedt 394578 wrote:

Tack för en riktigt trevlig helg! Stort tack till Krille också som körde så att jag kunde ligga bak(full) i bilen o dricka under färden.

Haha lugnan. kul att ni hängde med. Men nästa gång tycker jag vi får svina lite mer. Och specielt du jonaish du somnade ju på fredagen. Nästa gång kör vi tvärtom fullast får slagga i Husbilen dom andra i tältet.

• krillan82

Medlem
    4 juli, 2007 vid 14:54 som svar på: killar kan….camp första helgen i agusti..

Säg bara plats och tid så är jag fet på.
    Vi måste hålla ihop och visa att fast vi är diskriminerade är vi starka.

Boy Power

• krillan82

Medlem
    3 juli, 2007 vid 13:29 som svar på: Tack till alla!

Ni lyckades verkligen fixa ett superbra Kite event utan vind. Det är fan credit och aloha till er

• krillan82

Medlem
    2 juli, 2007 vid 19:49 som svar på: Krillan82….

@edorf 394115 wrote:

skate!!

Mossby

• krillan82

Medlem
    2 juli, 2007 vid 19:18 som svar på: Krillan82….

Gött att ni tittade förbi Andreas och Johannes. Fick i alla fall nån timme på vattnet.

• krillan82

Medlem
    2 juli, 2007 vid 19:16 som svar på: kvarglömd PUMMP

Min är återfunnen. Tack Kasse

• krillan82

Medlem
    2 juli, 2007 vid 14:07 som svar på: Luddee…

Har inte en jävla aning om vad ni snackar om men hoppas det går bra lycka till.

• krillan82

Medlem
    2 juli, 2007 vid 13:47 som svar på: Krillan82….

@bohm 393979 wrote:

…..Eller nån annan som vet. Funkar det att köra i skateholm på SO eller Ost??

SO är rakt på ost funkar också men det kan bli byigt iom att vinden kommer över land. Men jag ska köra mossby i dag. Ring om du är på

• krillan82

Medlem
    1 juli, 2007 vid 19:04 som svar på: Grattis Martin!

fan gött martin.. vet du är i grekland nu men faan vilken kväll vi hade i Båstad IGEN. Där missade ni ngt.

• krillan82

Medlem
    29 juni, 2007 vid 16:29 som svar på: Här får vi parkera hur fan vi vill!

gött kasse… fick en super bra dag i Habo i dag med. men inget klår sydkustens vågor. Nu drar vi till båstad och super skallen i bitar

• krillan82

Medlem
    29 juni, 2007 vid 08:07 som svar på: Snart Kiteförbud I Habo!!!!!!!!!

vem orkar inte bära sin utrustning, och om man nu har orkat bära in det i bilen orkar man väl gå ner med sakerna. annars kan man ju gå två gånger tror jag

• krillan82

Medlem
    29 juni, 2007 vid 08:04 som svar på: www.liquidforcekites.se är nu up n’ runnin

om du inte blir sponsrad efter båstad är det ju ngt fel

• krillan82

Medlem
    28 juni, 2007 vid 20:58 som svar på: Sydkusten

@SkånePaul 393279 wrote:

hahaha lugnt kan inte köra mer än fort med den bilen, går liksom bara inte! slöfockar ja, hade trots allt en Alfa GT framför mig men han vill inte hänga på…

Blev lite kvällsgolf men kunde knappt gå för den jävla hälen jag smällde på surfet idag. Ett tips, hoppa inte på första bästa våg på första rundan ut, brukar bara bli skit…

Nää det är bättre att bli fetspolad som jag blev.

Sida 101 av 135
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications