krillan82
Forumsvar skapade
-
Fan ta dig sam. Jag är grymt förkyld + pappa i helgen. Och så lägger du upp sånna här bilder.
Sjukt NAJS
-
@nordstedt 394578 wrote:
Tack för en riktigt trevlig helg! Stort tack till Krille också som körde så att jag kunde ligga bak(full) i bilen o dricka under färden.
Haha lugnan. kul att ni hängde med. Men nästa gång tycker jag vi får svina lite mer. Och specielt du jonaish du somnade ju på fredagen. Nästa gång kör vi tvärtom fullast får slagga i Husbilen dom andra i tältet.
-
Säg bara plats och tid så är jag fet på.
Vi måste hålla ihop och visa att fast vi är diskriminerade är vi starka.Boy Power
-
Ni lyckades verkligen fixa ett superbra Kite event utan vind. Det är fan credit och aloha till er
-
-
Gött att ni tittade förbi Andreas och Johannes. Fick i alla fall nån timme på vattnet.
-
@bohm 393979 wrote:
…..Eller nån annan som vet. Funkar det att köra i skateholm på SO eller Ost??
SO är rakt på ost funkar också men det kan bli byigt iom att vinden kommer över land. Men jag ska köra mossby i dag. Ring om du är på
-
fan gött martin.. vet du är i grekland nu men faan vilken kväll vi hade i Båstad IGEN. Där missade ni ngt.
-
gött kasse… fick en super bra dag i Habo i dag med. men inget klår sydkustens vågor. Nu drar vi till båstad och super skallen i bitar
-
vem orkar inte bära sin utrustning, och om man nu har orkat bära in det i bilen orkar man väl gå ner med sakerna. annars kan man ju gå två gånger tror jag
-
om du inte blir sponsrad efter båstad är det ju ngt fel
-
@SkånePaul 393279 wrote:
hahaha lugnt kan inte köra mer än fort med den bilen, går liksom bara inte! slöfockar ja, hade trots allt en Alfa GT framför mig men han vill inte hänga på…
Blev lite kvällsgolf men kunde knappt gå för den jävla hälen jag smällde på surfet idag. Ett tips, hoppa inte på första bästa våg på första rundan ut, brukar bara bli skit…
Nää det är bättre att bli fetspolad som jag blev.