krillan82
Forumsvar skapade
-
@SkånePaul 393263 wrote:
Du hängde med bra längs kustvägen Krillan…:)
Jaa vafan såg dig när du trängde in dig framför mig i rondellen, tänkte ja nu hoppas jag han kör på iaf. sen kände jag igen din bil från TORNET… Jävla slöfockar vi/du hade framför oss. när jag körde om gubben i den lilla röda bilen fick man fett med heljus i nacken… haha. skulle du till golfbanan i abbekås eller
-
Okej okej… snart dax för att ta lagen i egna händer. Ingen jävel ska sabba den spoten. iaf inte pga nån jävla parkering och absolut inget kitande i badzonen. Jag var inte där själv i dag och såg inte elendet. HUR SVÅRT SKA DET VARA ATT FÖLJA DOM REGLERNA. Habo är en Camping och vi kitare får vara där på nåder, Handikapade som inte kan gå ca 100m bör söka sig till handikapsbadet i Malmö.
-
LÅter bra… då ska jag anmäla mig när jag har varit med, fast ni inte viste att jag var med. Men ändå såg mig
-
@Svenne 392924 wrote:
Du säger att de fem andra, de utan bälte, är bagage.
5 vi snackar förfan om 20 små flycktingbarn från afganistan
-
hmm inga pengar? Låter inte helt ok Eddie, jag vet vad du vill ha istället.
-
@kasimir 392875 wrote:
nu är det ju regn och vind så man håller på att tappa huvudet och drunkna samtidigt. Blir nog inget idag men imorgon kan jag efter 1530 fan att jag aldrig får ledigt från mitt jobb.
är nog här nere då med. Ring mig om du/ni ska ut. Men som sagt är du sugen på mossbystrand eller skate i dag är jag på.
-
När jag stack såg det ut som du och kniven hade det ricktigt gött. Ska fan fixa begagnad 8a eller 9a sen ska jag med ut och leka.
-
Hörredu Kässe. Snacka precis men Jonäich och han sa att du hade sagt att det inte blåste. Men när jag kollar på flagstången här vid kiosken i skateholm håller den fan på att bli dubbelvikt. Jag är sugen.
-
Stakare… om brädan blir för dammig kan jag skölja av den åt dig :laugh: