krillan82
Forumsvar skapade
-
@pjoter 391886 wrote:
har kanske ett 4bädds rum för 300:-/pers lör till sön.
dom som vill bo lite lyxigare än en bil kan ju messa.Pjoter du jag och ev Kalle i din volvo. kan bli ricktigt najs. Hur är det med knoppen på växelspaken är det i nylon eller backelit?
-
krillan82
Medlem21 juni, 2007 vid 18:52 som svar på: did you wake up this morning and think.. I am gonna leave my kite on the beach.@Lalliso 391669 wrote:
DET är min!!!
Jag e ganska korkad faktisktTyckte väl jag såg din Wave 11a liggandes på stranden ett tag.
-
@pjoter 391807 wrote:
iofs. men de e goare i en säng. hade de gått att fälla baksätet hade jag gjort de.
ska du med upp eller?Nej. Har dottern denna helgen. så det blir en lugn och fin familje helg. Kan nog behövas efter alla mina turnerer den senaste tiden
Men jag har fixat Hallon vasselinsposor nu till oss Pjot så vi slipper köpa det på fat för att få rabbat. Får väl ta nån liten secret helg snart
-
Lätt Mjersen, Martin, Racs.
Se nu till att bli det vi alla tycker du borde var. SPONSRAD
-
@pjoter 391804 wrote:
jag ska dit. åker på lör morgon och stannar tills söndag.
håller på att kolla boende.Boende? du kan väl slagga i den pimmpade volvon
-
@Fate 390189 wrote:
Hejsan
Jag har en SS 11m2, väger ungefär 84 kg.
Ungefär var kommer gränsen gå för att bli överriggad? Ganska mycket nybörjare också…
det är bara att prova. blåser det mycket och du är osäker kan du be ngn bastant kille hålla dig i ryggen.
-
@Eddie 391392 wrote:
Gamleby?
Ligger det vid havet?
Skärp dig nu…
Kolla:
10,8-13,8 Hård bris / Större vågberg, vita skumkammar ( 3,0 )
Frisk kuling breder ut sig. Dovt rullande brusMånga tror att de kitear i 12 m/s…. men baby. Allt över 10 är rock!
Jag kan tala om för dig att de flesta inte ens överväger att lämna en hamn i en hyffsat stor segelbåt när det blåser 12.
Fattar inte varför jag pallar att engagera mig, men det verkar som att en del tror att det blåser 12 när vindmätaren fladdrar upp till 12 vid ngt enstaka tillfälle. Snarare så blåser det just då 8-9. Vilket är en jävla skillnad.
Detta är inte läge för en vidare diskussion eftersom du är ute och turnerar och jag har rätt.WÖRD!!!!
-
Gött Carro. jag ringer dig och kollar läget
-
@kasimir 391189 wrote:
Är det Ernst Kirstager i den blå overallen?
öööö ser du inte att det är timell
-
krillan82
Medlem19 juni, 2007 vid 10:47 som svar på: Eddie, get any good pics from Habo Pung today??Eddi ge nu fan i suverniflaskan och lägg upp lite bilder.
-
Henke. vart är den stora festen, Vomb eller ringsjön.
-
krillan82
Medlem18 juni, 2007 vid 11:00 som svar på: Eddie, get any good pics from Habo Pung today??OCH DÄR KOM MITT 500e INLÄGG :laugh:
-
krillan82
Medlem18 juni, 2007 vid 10:47 som svar på: Eddie, get any good pics from Habo Pung today??Lägg upp lite pics i nån paus.
-
Låter kuligt men jag kan tyvärr inte. Ska vara lite familjär just den dagen.