krillan82
Forumsvar skapade
-
krillan82
Medlem30 maj, 2007 vid 15:19 som svar på: johannes i halmstad med gul folkabuss .. ring migööö verkar vara dålig hoj om du måste ha ett segel till den, fast iof jävligt miljövänlig…
Ja jag vet humorn e på topp
-
Hur kommer man ner om man flyger iväg… e det den sporten som man åker vattenskidor bakom en drake?
-
Snacka med pappa bajs eller skotten… skitbra billga och snygga kites.
Ang din 6a. hmmm den e precis lagom om dat hade blåst en 20m/s du såg ju inte ut att ha fett med tryck i dag iaf. Ha det kalas -
@MCDPLB 387055 wrote:
Har en känsla av att HugeO ville tipsa om att HAN SÄLJER NYA EH 2008 kites här i södra sverige. (där det även lämnas support, hjälp och service på hemmaplan)
Inte tipsa om att köpa kites i china och låta de lokala återförsäljarna stå för support.
Verkar som Skotten är en av de mest hjälpsamma personerna i södra Sverige och han jobbar väl hos HugeO?
Detta var bara en reflektion 🙂
Hugge e fan mer hjälpsam… Tro det eller ej men han hjälpe mig att rensa tång från mina linor. DET ÄR FAN REDIG LÖVE
-
öööööö det måste fan vara det sännaste… ska fan be youtube ta bort möget
-
faan vad klockrent, och min pappa tycker han e för gammal för Go Cart.
-
Credit för den bilen, Och är det han snubben från vemdales kitecenter är det fan dubbel credit.
Tack för lånet av brädan… i dag
-
det var najs som faan…. Hur gick det för snubben som gick i land på andra sidan?
-
på näset står där skylltar.
-
tycker lätt som ska kriminalisera hela sporten… Förbud över allt och fängelsstraff. blir lite mer spänning i det hela då. Lite grann som snubben som hoppade från torso
-
krillan82
Medlem28 maj, 2007 vid 18:28 som svar på: lite bilder från den händelserika dagen i habo.fet dag det där… lär nog få se mycket sånt skit i sommar
-
@JohanW 386227 wrote:
hade den men de e bort.. HDn dog..
vilken tur att det finns sök funktion i detta forum.
-
@SkånePaul 386231 wrote:
Vad gör ni när ni puffar…?
Bygger sliders 🙂
-
Han har även ringt mig och rådfrågade om min sele om det var någott att köpa in i shoppen. Killen verkar vara trevlig och seriös men fortfarande JÄVLIGT störigt att ha en dold länk
-