krillan82
Forumsvar skapade
-
fan låter ju som en ide´.
-
@kamikazekiteren 383243 wrote:
http://www.youtube.com/watch?v=0PDjsFp5FgI
Ja ludde ,nå er det bare å begynne å trene så du også får litt höyde på hoppene dine.
Filmklippet er også på kite.no /film /flyfilm
om man vil ha full sizegött med ett linbrott där hihi
-
Låter ju kul men vi får se… vi Kitare måste väl inte anmäla oss. bara att lasta bilen full sen dra
-
Vad, var och när är det här ni snackar om….
-
krillan82
Medlem14 maj, 2007 vid 16:51 som svar på: Prova Själv, Ozone i Apelviken imorn em/kväll (8/5)!@Milkman 383175 wrote:
Tack till alla som kom och testade. Vi får väll be om ursäkt för att vi valde dagen då vinden doppade ner till 5 m/s lite då och då. Framför allt då det både var hårdare och renare dagen efter. 🙂
Nåja, det var idel glada miner på stranden i alla fall.Här är era kommentarer: http://www.ozonekites.se/itemviewer.php?pageId=100&mR=100 (protokollet är från 9/5)
MVH
Jens å Pär
Nästa tillfälle att pröva är på Öland (haga) och kring Halmstad nån stans i helgen – mer info om det snart. 🙂Ni har inte tur med vädret gubbar. anntingen för mycket eller för lite.
-
@Stellan 383100 wrote:
Bojarna kommer ut när det börjar bli badväder så det dröjer ett par veckor. Men jag skulle behöva hjälp då.
Kan vi nog lösa… hör av dig när det är dax
-
Okaj Okaj…
När kommer dom förbaskade bojarna ut? Är det också på ons?
-
SV V NV. Enligt dmi ska det vrida över till SV i dag så det lär ju bli gött. själv är man i skolan till kl 17 men i mon så jevlar i det om det blåser.
-
@Dalen 382907 wrote:
Körde det med tanten innan men det funkade så där. Tog sådan tid att rigga upp ljus och kamera i verkstaden och vinklarna var svåra att få till så jag erbjöd Sam att filma men då fick tjejen nog. Så nu har jag mycket mera tid för kitesuuuuuuuuuurfing
Klockrent. Hahaha
-
Har du kontakter får du gärna tala gott om mig. med min utbildning har jag behörighet att jobba på platform med har jag för mig
-
@sourra 382876 wrote:
Inte när ”Martin” uttalas ”Måachten” och ”inte” heter ”ahcke”
Har du kontakter får du gärna tala gott om mig. med min utbildning har jag behörighet att jobba på platform med…
-
Vad menas med att jobba offshore? Är det ngt jobb på båt. Låter i sånna fall intresant i och med jag är utbildad matros. och en vecka på 2 av låter ju som GULD
-
låtet facktiskt som att man får tänka igenom saken i alla fall