krillan82
Forumsvar skapade
-
Ookaj trainer kite låter ju iof som ett bättre och mer seriöst alternativ… aja vi fårse vad som händer till sommaren. Just nu är honinte så pigg på att vara på stranden.
-
vill också veta mer
-
hehe hon e kanpt 4 bast bara hon får in känslan med drake och bräda. sen det där med prisämsiga skillnaden kan man ju gämföa OZONE me EH.
EH = Känsla, kvalitet och bra jävla skit.var inte meningen att klassa ner Ozone.. men rent personligt så rockar EH. Men sen e smaken som baken… delad
-
Var inne och köppte en med. gled inom Jysk med där jag såg att dom hade en 2linors leksaks kite. När sen min snart 4a åriga dotter började leka med den nyinköppta skimmen på mattan kom jag på en ide´ 4a åring skimmen och två linors leksaks drake… Hmmm kan ju bli ett första steg in i surf träsket.
-
Skotten har det ultimata. Han pummpar kiten i Kilt sen har han superman kalling utanpå våtdräckten. Har även bild när han Kitar i Kallingar.
-
Ser ball ut Martin… Ska glida inom PayC senare…
-
@DJ.fisk 382407 wrote:
Hej!
Glömde min bom i Rogelund i går torsdag :frown: nere vid gräskanten i vattnet tror jag. Hemmagjord i naket tjockt alu-rör. Om det är någon som tagit till vara på den eller ska dit i helgen som kan ta hand om den vore det ju snällt. Kontakta mig gärna på aka01001@yahoo.se
Tack på förhand / Andreas
Oj, såg visst att det fanns ett underforum för denna i dessa dagar väldigt vanliga fenomen :crazy:
var det inte Onsdag i går 🙂
-
Jag med flera leta förjäves. Har nu med fått det bekräftat att avhuggna tummar sjunker så man kanske ska ta en dag med cyklop och snorkel.
Hällsa brorsan. Skönt att han kom hem i dag och att det ”bara” var tummen. Kunde varit mycket värre. -
hur blir det? La till Habo eller tvärt om.
-
för faaan skotten… jag och martin var där kl 0800 och fick en timmes superfin surf… sen kom ovädret så vi packa ihop snabbt som fäään.
Och imon ska vi fan köra heldag. -
Något hmmm ja en sisådär 6kvm till hade man kanske kunnat sufra. Men det var najs ändå!