krillan82
Forumsvar skapade
-
Jävla nötter… undrar vad fabror blå hade sagt omman kom farandes genom stan på det där fiset hehe
-
@bohm 367271 wrote:
två brädor som blivit för gamla????????
Hehe nä jag kan facktsikt gå o god för att dom verkligen gick sönder. Eller ja den första brädan skulle han nog kunnat silvertejpa ihop
-
Kan bli bra fester hos Nick nu då framöver…
-
Hoppas du kommer hem imorgon Nick… skulle hällsa på dig i dag men vår lektion blev inställd så jag stannar hemma. Men om du nu motförmodan inte får komma hem imon så tittar jag förbi då. Tänkte fresta med lite choklad men ser att du har tillgång till godare saker. ha det göttt och krya på dig
-
desperat som man är var jag nere vid havet nu och kollade… verkar körbart här på sydkusten i alla fall.
-
Hur ser det ut i Habo i dag? Jag är sugen
-
Ja dom har ju verkligen lyckats fylla ut surfet med bra material 🙂
-
jag har -private sprot surf fuckers… någon som vill ha?
-
Det är ju för fan olagligt…
-
ser ju sådär lagom kul ut
-
faaaaaaaaaaan… har tenta mellan 14-19 och innan dess är det ju lite AKUTPLUGG. Hoppas ni får det riktigt najs.
-
@Fifi 367102 wrote:
Hahaha, carros partytrick! Jag har fin fina bilder på det!
Ja jag med… Men det skulle ju varit kul med lite nya.
-
Vilka kalas bilder ni skickar upp. Avis som få blir man ju. Men var fan är bilderna på CARROS PARTY TRICK.
-
@gh0st 366967 wrote:
Tack för en fin tråd! Och tack för alla lyckönskningar, dom uppskattas och värmer enormt!
Tyvärr var det inget så hjältemodigt som Skotten beskrev som hände utan det var en lastpall på runt en 400kg som föll från ca 1.80m höjd som orsakade detta. Resulterade i en öppen fraktur på båda benen i underbenet, frakturer i två kotor och ett revben. Och allmänt mörbultat såklart, men men, sånt händer och jag kommer troligtvist bli 100% återställd plus att jag har varit hög hela veckan så tiden går rätt snabbt =) See u guys soon! Och tack igen för alla era lyckönskningar, samtal och besök. I owe u guys a lot!!Lova ya!
Skönt att du mår förhållandevis bra Nick Är du hemma igen eller du ligger fortfarande sky hög på sjukan och flucktar på sjuk syrrorna? Se nu till att repa dig fort som faan…