krillan82
Forumsvar skapade
-
Ballt att billarmet går på andra sidan hehe
-
Naje va fan här blir det ingabilder. Har inte något bra foto program så bilderna är på g till martin ochjohan som kommer lägga upp dom… så se nu till att skynda på
-
@TomW 363509 wrote:
Det var kanon idag. Har fått lite solbränna, kramp i armarna och lagom mör i kroppen.
Vinden var fint o jämn. Vågorna små med kul.
Fint säkerhets zon av halvemeter tjock sjögräss vid stranden, fylld be brädor med spik….
Crille, lägg upp bilderna!
Nästa gång få du fan har sand i näsan och sjögräs upp i arslet. Annars står du där i sommar oxså. Satsa hårt. Kiten o du klarar lite smällar.
TW
Hehe, helt rätt Tom.. stod still länge för jag vänta på Martin så jag kunde klippa av mina cykelslangar. när det väl var gjort så köttade jag på ganska bra… Bilder har jag nu lagt in på en annan data… så fort den e inkopplad till nätet kommer det upp lite pics….
-
@JohanW 363501 wrote:
trode du skulle ha en rebel till kalle..
Kalle om du betalar frakt för Kite inkl mig så får du min cabrinha Gratis. Jag tror det finns tillräckligt stora väskor så både jag och kiten får plats
Puss på dig gullet -
jaa det var fan gött i dag…
Bilderna kommer förhoppningsvis i kväll om jag får tid. -
Vet att Pjoter, Martin, Skotten är där ute iaf… enl Martin var dom ett par st iaf
-
Hoppas skolans jevla cerver ligger nere i morgon med så kan jag skita i skolan med gott sammvete och surfa…
Höres imon -
Fassiken vad gött…
blev ju bra till slut efter en stund väntande. Tack Johan för du väckte mig 🙂 -
@jonaish 363034 wrote:
jaja..fel av mig!!
Jag är ute efter en C-kite runt 14-16 när jag har pengar till de
Har en cabrinha contra 16,5a 05a fint skick…