krillan82
Forumsvar skapade
-
möjligt men född och uppvuxen i skate… och där är bara några få locals och dom kör bara på sommaren… förhållanden är ju typ dom samma. + att vi har en gammal windsurfingbod jag kan öppna så man har lite lä när man bytar om. men får se mossby och skate känns som det quittar
-
Japps på lördag ska det tydligen blåsa SO och då är det ju helgjutet att surfa på the local spot SKATEHOLM (mina föräldras ställe) kul att köra lite på hemma plan fast man är NOBYYYY
-
bara en sak. Jävlas inte med Ranelid. Ha det super najs
-
jag har en Cabrinha Contra 16.5a 05 i fint skick om du är sugen 🙂
-
Lugn och fin Stellan, lugn och fin!
-
Sådär ja Jonaish… det är sånna inlägg vi vill ha.
-
Jonas… allvarligt!!! du har inga vänner här inne och jag betvilar på att du har några över huvudtaget. Vi såg dig i gislöv och då fick vi alla det bekräftat att du är och förblir en värdelös individ på denna planet. så lyd ett gott råd… ta en paus från steffo red upp dit liv och kom tillbaka när du har kommigt på hur man ska uppföra sig. för jag med flerar tycker det börjar bli jobbigt nu. Jag ska inte sticka under stolen med att vi har haft roligt ÅT DIG inte med dig men gör dig själv en tjänst och lyd mitt råd. Kanske kanske du kan bli respektabel här igen men bara kanske. Ha det bra
MVH: kristoffer (Krillan82)
-
Till sjunde himelen så klart…
-
Om jag nu e fet och du är ful så kan ju jag banta… men va fan ska du göra hihi
-
Hur fan ska du lyckas bygga muskler när du inte ens har någon ryggrad. Din röv hänger ju i ett litet snöre
-
Jonas snälla kan inte du gå med i en duell… Nobody likes u any way
-
jag har en som man sätter på selen…. du kan ju ta den så länge.