krillan82
Forumsvar skapade
-
Nu är det fan inte många dagar kvar… Kommer upp till Åre på fredag. ser ni har fått en del snö där uppe nu, men backjevlarna har ju fan inte öppet. Så jag hoppas på Kite. Hur ser det ut? helt dött eller är det lite hopp?
-
Lugn och fin Stellan. Inga dumheter
-
Gött att höra ifrån dig grabben… Hoppas livet leker.
Ha det najs
-
krillan82
Medlem14 december, 2006 vid 21:20 som svar på: Lägenhet Malmö sökes, lägenhet Lund finnesJag ska flytta… kan tänka mig att hyra ut min i 2.a hand… Liten ”student” etta på 24kvm
-
Fan va klockrent…
-
sticker upp till åre om 9dagar… Men var fan är snön. Helt jävla sannslöst. Hoppas tomten kommer med 1 meter puder…
-
Jaa vem fan vill vara nere i Habo på lucia.. Fetare att vara i skolan och plugga Matlab.
Tycker ni får vakna upp nu ur er lilla drömvärld. Jevla glidare 🙂 Och fan ta er om ni inte lägger upp pics snart. Hoppas ni hade en SUPER BRA dag…
-
Stellan 2 brudar på hur många veckor som hällst. Det vara fan dåligt gjort.
Hoppas du har det gött där nere…
-
FAAAAN hur fan kan dom lägga obligatoriska grejer på Lucia… Jävla idioter. hade ju fan varit super najs att vara med. Få nog fan sluta plugga helt och hållet.
-
Jävligt goa bilder…
Tomten är far till alla barnen
-
JaJa lugnan Lina… vem fan vill åka till thailand och dricka varm öl… jag ska se om jag kan fixa barnvackt i kväll så hänger jag med dig… Men fan bara om jag får sova med Rasse the man