krillan82
Forumsvar skapade
- 
neeee jag vet… får snart ta bort min habo local bild *ler* Sitter i skolan ser flaggorna piska och sol. Men va fan de e ju kul att sitta inomhus och häcka…
Nej arbetslös och miljonär ska jag fan bli på ngt sätt
 - 
Ser ju inte jätte tråkigt ut
 - 
Ännu ett stort Grattis.
 - 
Haha äntligen lite bättre kvalite´ på bilderna… Ja jag ska fan med nästa gång. Se för jevelen till att plannera in rätt helg. Jävligt surt man inte kunde joina er lilla tillställning i dag nick. Hoppas ni Super regält för mig med
 - 
Jag har en när han är ute på vattnet och kör i kallingar med… Va fan skulle du med våtdräckt till.
 - 
DÄR ÄR JU FÖR JEVELEN INGET CHOKOLAD… men ja okej då kan ju vara bra med en GI-jul.
 - 
Plannera in rätt helg bara så är jag lätt på.
 - 
Nää men va gulligt… Lite romantiskt och sådär. Kom igen nu man eller mus, stå nu för vad ni gjorde i det där lilla huset på prärien
 - 
Nääää jag e int bitter… Inte ett dugg avis jag lovar. Man har det så underbart här i mörkret när man sitter i skolan.
(ser jäckligt gött ut)
 - 
Haha… FiFi det där var väl inget, du skulle ha varit med när Skotten kitade i endast kallingarna i skanör. jag har bilder på det men enl skotten skulle han hänga mig om dom läckte ut hihi
 - 
Gött att höra ifrån dig då och gullet… Hoppas du har kalas… Här i Habo har vi haft 2v med stadig västlig vind 10m/s. och ca 27grader i vattnet. Lite problem att få plats att rigga pga alla topplessbrudar. Hur har du det?
 - 
SNÄLLA SLUTA SNACKA!!! SKICKA UPP LITE MATERIAL FFS… HUR SLÖ KAN MAN VA…
Är detta den nya serien man ska följa nu när Prison tar uppehåll?
 - 
Låter som en jeevligt galen helg… vad hände där på ostkusten egentligen. Eller vill man veta