krillan82
Forumsvar skapade
- 
Jaaa jag vill också se film… skynda skynda
 - 
Klart som fan man blir på dåligt humör när man hör ditt namn. Jävligt sött att du skrev ett PM till mig innan…
 - 
Jonas… skotten bara jävlas med dig. Ja klart vi ska till Tingvalla. vi ska tälta på parkeringen från lördag till söndag. Kommer bli fett med tryck massa dansband som pummpas ur högtalarna.
Om du nu är sugen så är det kostymkrav. ha det
 - 
Jävla bajs man inte har möjlighet att joina. Så jevla fett på Tingvallas julbord…
 - 
Du jag har inte missat ett skit… har varit överrigad med min 15″ data skärm i skolan och renskrivt mitt projekt hela dan. plus att jag satte en del labb uppgifter klockrent. Så jag lova jag är inte alls avundsjuk :mad2:
 - 
ahh de e lugnan… jag misstänkte att vinden skulle svika i dag så jag körde ut där sj och hämtade det. Kan ju säga att jag var ganska ensam där ute 🙂
Men på vägen hem till Malmö igen blev jag irreterad, stod vid ett rödljus bakom en röd Saab som hade ett stort fult jävla klistermärke med texten ”FALSTERBO FÅGELSTATION” det är då man vill ha en pansarvagn eller någott annat stöt tåligt.
 - 
Jag tappade nog mitt spänne till min sele där ute igår… hade varit skit bussigt om nån av er tar hand om det om ni skulle hitta det… Mvh: Kritoffer
ha det skojj - 
Jaa helt sinnes att du tog så pass mycket höjd med den lilla tygbiten som du trotts allt gjorde… Jag gjorde nog rätt i att gå upp med 12an 🙂
ÄR GRYMMT SUGEN NÄR SOM MEN NU ÄR DET 100% SKOLA SOM GÄLLER 😡
Men till våren så jevlar… ha det gött i morgon
 - 
Ja va faan skolan går ju ändå åt helvete… klart jag kommer ut vid två och kollar läget! hej svejs
 - 
Klart man e sugen… men va fan har en del att fixa i skolan med. men ska ta en lite funderare… De e ju sjukt kallt i vinden 🙁 men skriver här igen inom kort
 - 
Jag har en del plugg att fixa i morgon men om vinden e bra så sticker jag ut typ vid 14.
 - 
Faan vad galet…
 - 
Låter ju helt klart super men jag e tyvätt upptagen i helgen…
Ha det kallas - 
Vad menar du Kalle… Menar du på fullt allvar att du kanske kommer över ge mig för nån kiwi käkande tanta…
Vem ska då sova i min soffa nästa Malmöfestival?Ha det super duper…