krillan82
Forumsvar skapade
-
Tjennare mannen…
Va fan är inte du ute och surfar, raggar brudar och super… fan nu blev jag besviken älskling. Ha det super gott.
-
vet att många bara kilar till cabbs och FIGHI! jävla kalle… jaja jag kommet spendera helgen på stureplan med Madde (hoopas jag) ha det gött så ses vi i snö rusket… förutom alla jävla whanaa beese som kalle, johan nick, hugo med flera (jag e bara avundsjuk)
-
Najs… inget plattvatten där inte
-
jaja men ett par flak öl är väl rätt okej…
-
sant som de e sagt…
-
aafan… mer än jag hoppats på… ligger mest och skräpar. bättre det kommer till nytta + att jag blir full.
-
Lugna ner er… Det är väl inte så farligt. Är ju trotts allt inte windsurfare eller fågelskådare.
-
Jag kommer vara där uppe mellan ca den 20/12 till 8/1e… hade varit ball om man kunde köra lite tillsammans. Men jag kommer nog lägga mest energi på skidåkningen. men men man vet aldrig ska i alla fall ta med mig en drake.
Ring mig om du ska vara där ungefär då
0706-165645
-
Sjön funkar och även borta vid rödkullen… jag ska sj upp där under Jul och Nyår. Hoppas jag får platts med draken bara…
-
Gött… Ska se om jag kan klura ihop ngt… Är ju mer än sugen.
-
Det är helt klart att vara skitfull den tidpunkten.
-
Jaa jag är sugen men har inte fått min drake än. 16,5 känns lite för stort i dag 🙂 Men skriver här igen om jag kommer på ngt.
-
Haha… ska vi köra en repris på tråden om den sinnessjuka fågelskådaren som högg ner nån…