krillan82
Forumsvar skapade
-
Japps nu slipper man den fjanten… Tack Hugo.
-
så sant som det är sagt…
-
Men du… Vem är smart egentligen. Ge fan i att jävlas med oss här inne. Du sabbar hela stämmningen på detta forum.
Om du letar noga kanske du kan hitta ett moppe forum. eller kan du ju hålla till hos dina poolare på windsurfingkonfen. För Kitare är du fan inte. -
HAHA… nice… Men du bör kanske ringa till din mobil leverantör så dom blockar skotten på din mobil med…
Har ju hört att du inte får så mycket sömn när han är ute och svirar…
-
Lett… ska fan prva det på min vistelse i Åre…
-
Sköön upplevelse… Kunde du inte dresserat den lille rackaren till att pummpa kites, launcha och landa…
Har själv funderat på att smuggla in en liten apa som gör allt det där tradiga:smile:
-
Håller med AKA kalle… han e en super pudding… han har fått ut mig många gånger då även jag är ganska färsk… så Joina bara vårt glada gäng… Brukar stå här på forumet när vi drar ut ngn stanns…
Sen gör det inget om du har någon snygg tjej kommpis som är sugen på att hänga på…
-
ÖÖÖÖÖÖÖÖÖ skottiish… i´m gona fucking kill u…. U dont take the fucking buss in to town in one houer for just one beer… For god sake drink at least twenty…
Have a nice time mate… PUSS PUSS LOVE U
-
Skotten jag kommer bort till er och snacka lite skit… när den lilla har somnat
Kanske kommer dit på dagen med….
-
Haha kriget har börjat 🙂 Kitare ska fan först över 50knop
-
Va tusan… anvämder ni inte Dubel action hand pummp… 😀
-
Har en EH wave… 3500 med väska, bom.
-
Ser jävligt najs ut
-
krillan82
Medlem22 september, 2006 vid 16:40 som svar på: Kitelife skaffar resque båt till Habo LjungBra Stelllan… Har man möjlighet att hyra dom om vinden sviker?