krillan82
Forumsvar skapade
-
krillan82
Medlem2 september, 2006 vid 11:06 som svar på: Demodag i Malmö, söndagen den 3:e september!Najs med en demodag precis utanför lägenheten… Bra plannerat 🙂 Jag lär ju komma iaf.
-
Jonas du kan köpa min hel för 4500 eller trasig för 5500:-)
-
Japp johan… Jag kan inte surfa nu på ett tag men tycker inte att det ska gå ut över brädan… Låna den om du vill… ha det godis
-
Puterman berättade innan ikväll att det var du som hade kört lite boddydrag på land… Skönt att allt gick bra. ha det super duper…
-
Japp… det var en goo dag i dag… tack skotteman för du väckte mig.
Hur blev vinden sen efter 5? höll den i sig eller? -
Vi stannade till där och rejkade innan vi drog ner till skanör… då stod där 2 nybörjare med en Kite… Dom verkade inte riktigt ha koll på läget. Kan nog varit dom.
Skönt att det gick bra i alla fall. får hoppas att det inte blev för stor uppståndelse. -
Jupp… det var najs på näset idag… hade bra tryck i min lilla 11a 🙂
-
Vadå lite kärlek är ju aldrig fel… Min mamma har sagt att man ska hjälpa dom svaga i samhället.
-
Ser najs ut… Är det en massa röka man ser på sissta bilden 🙂
Jonaish jag ska fan bjuda dig på en latte om du kör moppe till Habo. Men just det hur fan ska jag kunna veta att du är där. Du är ju inte direkt social.
-
Låter super… Äntligen någott kul i detta tradiga väder.
-
Johan… jag har tenta mellan 0800 och 1200. men anntagligen e jag färdig innan… kanske är på. Måste ju ut och vädra draken lite så den inte känner dig innestängd… Ha det godis
-
Jaja… jag e på.. 🙂 bara ring mig
-
ahh vi drar ner till skanörs hamn nu… om inget annat kan man ju sitta och snacka skit…