Forumsvar skapade

Sida 134 av 135
  • krillan82

Medlem
    9 augusti, 2006 vid 09:29 som svar på: billig!! stor kite köpes 14-18kvm

Möjligt… men min e hel *ler* Är du sugen?

• krillan82

Medlem
    9 augusti, 2006 vid 09:24 som svar på: billig!! stor kite köpes 14-18kvm

Okej då… den är din för 4500 + ett flak starköl

• krillan82

Medlem
    8 augusti, 2006 vid 22:28 som svar på: Någon som vill hjälpa en nybörjar tjej?

Vad du än gör så ta INGA råd från den där Jonaish… Han e bara en pattetisk liten råtta som hänger här inne förutom dom 2 dagarna om året det blåser bra ostligt. För då sitter han hemma eller kör moped.

Lycka till…

• krillan82

Medlem
    8 augusti, 2006 vid 22:07 som svar på: gislövsbilder

HaHa… han är en pålitlig grabb… man hade ju blivigt lite sugen på att släppa taget… hehe. Ha det gött

• krillan82

Medlem
    8 augusti, 2006 vid 16:16 som svar på: gislövsbilder

Vem höll i honom?

• krillan82

Medlem
    8 augusti, 2006 vid 15:06 som svar på: Måndag i Skåne

Jag håller med du… sjukt mycker sjö jävla gräs… fick upp och rensa 2 gånger… Men sen fick jag ett tipps… Om man håller draken i luften hela tiden så får man inget sjögräs på den… Har inte själv provat men jobbar på det…

• krillan82

Medlem
    8 augusti, 2006 vid 14:15 som svar på: billig!! stor kite köpes 14-18kvm

Har en carbrinha contra 16,5kvm 05a gul och svart fint skick med reecon2 bom. 4800

• krillan82

Medlem
    8 augusti, 2006 vid 14:00 som svar på: GISLÖV THE REAL DEAL! Bilder!

Fann… Vilka bilder. Märks att det inte är första gången ni håller i en Kamera. Riktigt jäckla stort plus till fotografen… Och även till Modellen HUGO….

• krillan82

Medlem
    7 augusti, 2006 vid 20:03 som svar på: Gislöv bilder

Låter super bra… Och en annan bra ide´ är kanske att hålla dig till windsurfingforumet eftersom DU windsurfar… Eller med allt ditt jäckla skitsnack så finns det ju Lunarstorm och varför inte Aftonbladets chatt… Håll dig till det så hittar du säkert fler likasinnade…

• krillan82

Medlem
    7 augusti, 2006 vid 19:39 som svar på: Gislöv bilder

Detso Bättre… Hur låter detta Alla vet vem han är men ingen her sett honom…
    Han heter Jonaish
    Vilket legendariskt litet spööööke du e…

• krillan82

Medlem
    7 augusti, 2006 vid 19:28 som svar på: Gislöv bilder

Jonaish Jag vill tacka dig för en kanon helg… Vi hade skitroliga samtal om dig.
    Har nog inte haft så roligt på länge… Tänka att man kan ha så mycket åsikter om en snubbe som man bara har sett gå förbi med sin Windsurfingbräda. Du vet väl själv om att detta är ett KITE FORUM… eller?

• krillan82

Medlem
    7 augusti, 2006 vid 08:05 som svar på: Gislöv bilder

Jäckligt härliga bilder… Vill tacka alla för ett super sällskap… Var ju helt kanon fast man inte fick surfa ett smack. Och Hugo dina burgare var ju bara för jävla goda…

• krillan82

Medlem
    4 augusti, 2006 vid 17:07 som svar på: Nu SMÄLLER DET

Tjennare… inte omöjligt. Jag ska först ner till Höllviken och surfa ett par timmar vid soluppgången. sen ska jag Ev ut till gisslövs hammar. Kanske kan ha följe dit eller ngt..

0706165645. så löser vi det förhoppningsvis

• krillan82

Medlem
    4 augusti, 2006 vid 16:52 som svar på: Nu SMÄLLER DET

tjennare… Jag snackade med Crille… han kunde inte hänga med… men han och jag drar till Höllviken tidigt som fan i morgonbitti. sen kommer jag kanske ut till er… Kan ju kolla upp om det finns en plats till mig i ngt tält någonstanns.

Ha det super synes förhoppningsvis i morgon

• På väg ner till näset står där en skylt med texten ”välkommen till vellinge kommun, här är friheten större och skatten mindre” Undrar lite med det där FRIHETEN STÖRRE. men skylten kanske riktar sig till fågelskådare och en och annan pippifågel.
    Kan ju OMÖJLIGT rikta sig till surfare i alla fall…

Sida 134 av 135
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums krillan82

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.