krillan82
Forumsvar skapade
-
Kalle… du hade ju halva inne… som sagt man är som en Bow… man rör sig i stort register HEHE. Ska ni med till Folketspark i dag… Blir nog ett så där lagom bra drag… Ha det super duper
-
Klart skotteman… vi du lyckades ju med att RIPPA stranden ganska fett hehe. och kalle såg ju stranden lite från ovan…
och Johans brända korvar satt ju bara kalas… vilken underbar dag helt enkelt -
Super bussigt… Tycker Timell gott kunde visa lite kite tipps i sitt program… man har väl sett nog av terasser och badrum nu *ler*
-
Jupps visst gör han det…
-
Vilken super bra nybörjar kite… visar ju till och med vilket hålla man kommer att åka åt.
-
Tackar för alla tipps. Jag ska alltså koppla ett Y från kulorna på yterlinorna ner till en vanlig leash.
-
Låter ju kanon… kan man köpa det och i sånna fall vart. Eller är det någott man sj måste mecka ihop?
-
Nöjer mig nog med en vanlig. Kör inte så avancerat i nu *ler*
-
Självklart… var precis nere och rejkade inga toppless och änsålänge bara typ 4-5m/s så jag gick hem igen… men om det blir av så ringer jag… tar typ 45min från malmö och hit
-
Ja jag har lite kännslor för i eftermidag/kväll här på sydkusten (sketeholm) men få se sen när badjävlarna har gått hem… enligt dmi skulle det blåsa 5-8m/s i kväll.
-
Jäckligt surt… men du gör mig orolig… har sj en Contra 16,5kvm 05a som jag har krachat typ ett x antal gånger… i och med jag är nybörjare. Visste fan inte dom var så jävla ömtåliga… Hoppas det går att fixa bara…
Ha det godis
-
Jupp… jag kommer med senast kl 0800 Men om Christian ringer tidigare så får man väl offra en sovmorgon. Ha det godis
Kristoffer 0706-165645
-
tjennare… Jag är i precis samma sitts som du. är i malmö ett par dagar till innan jag drar till Beddingestrand. Kan ju höra av dig. Jag är sugen redan i dag. Ha det super
-
Hejsan… Känner en kille i Lund som blev av med sin ungefär då… han hade inte tillgång till någon data nu, men hans nummer är0737859632. Han heter Fredrik.