kris
Forumsvar skapade
-
Som morgontidig blev jag belönad i T-torp, planade första 45 min med 5.0 🙂
Sen kom regnet och allt droppade, men efter 9 mån ofrivilligt uppehåll var det
verkligen värt turen! Synd att inte få sällskap dock..Minns inte senast jag körde ost i T-torp, men det funkade bättre än väntat. Vinden
tar sig bra fram från del hållet faktiskt, kan vara bra att veta. Tror faktiskt V-NV är
sämre p g a att Onsalahalvön ligger högre.
Men som sagt var så var mina krav ganska låga idag.. 😀 -
Gick nog om varandra precis då..
Tror vinden blir stadigare imorgon (så stadig den nu blir offshore) fast ren ost *suck*
Verkar dock som den ska skifta över på syd på e.m så det blir nog T-torp för min del. -
Var var du då? Var nere en sväng vid halv tolv men då fanns endast två soldyrkare där..
Desperat surfsugen, men får bli dopp imorgon istället, dock inte i F-bay med den vinden… 😉
Någon mer ringrostig som hänger på till T-torp eller kanske öarna? -
Ja, de skickar utan problem till Sverige, brädor iaf. Min erfarenhet av dem
är att det är smidigt och lätt.
600 dk tar de för frakt till Sverige (Shenker tror jag det var). -
Frågan är om de sitter och trycker på grejer på lagret i Mölndal, för det fanns 4 st där i f.m igen.
Kunde inte låta bli att köpa en S (passade perfekt på mig som är 162-55, så vet ni om ni köper till tjejen eller så). -
Är vattnet kallt kan man alltid köpa förstärkningplagg från våra grannar i väst,
http://www.trimform.no/index.php?linkn=53&cat=Slimming%20klærVad har folk dessa till…egentligen? 😉
Neoprenmask, bastudräkt.. Kinky stuff – men de fryser säkert aldrig 😀 -
Jag har haft samma problem, har du mätt om den laddar alls?
Jag behövde inte byta hela generatorn iallafall, verkstaden kunde renovera den billigt.Minns inte vad felet var, men det var en liten pryl de bytte ut bara (jag är inte till så mycket hjälp va? :grin:) Men kolla noga att den laddar rätt om du byter något, verkstaden gjorde nämligen fel så bussen laddade 16 istället för 12. Kompisen som satt på passagerarsätet fram (med batteriet under) tyckte stolsvärmen var väldigt effektiv! När vi sen började hosta av kokande batterisyra var det dags att åka raka vägen tillbaka till verkstaden *s*
Obs, kolla jordflätan också, ibland är det något sådant enkelt.. Och såklart har du kollat batteriet? Det är klart du har, bara roligt att låta som att man kan detta.. 😉
-
Jag hade vägarna förbi i f.m och kan meddela att isen ligger kvar.
Hela vägen över till Onsala och en bra bit utanför ön..
Vet inte hur tjock den är, hade ingen lust att klafsa ut och kolla *förlåt*,
men den ser tunn ut! (=desperat kommentar)Hamngubbarna var där och knackade sönder isen i hamnbassängen med en grävskopa.
Kan man muta dem att ordna fram en isbrytare till viken tro..? 🙂 -
Neeej, jag är inte alls orolig, även om grabbarna försöker göra allt de kan för att sätta nerverna i dallring

Som sagt var, ingen brådska, du får gärna provsegla den oxå.. -
Är jättenöjd med min, rejält styv. Skönt och smalt grepp. Men instämmer i tidigare diskussion kring detta: den är tung!
-
Hallå Henrik!
Jag undrar precis samma sak..
Fast tills vi hittar någon så kan jag föra vidare ett tips jag fick av Adde, Vasses bilverstad på Lyckholms. Inga VW-experter men de var villiga, billiga och bra
(så långt iaf).
T:403208, Skårs Led 2. -
NV fungerar bra i Björlanda, däremot inte om det vrider över mer på nord (lite lurigt imorgon..).
Har inte varit i Gottskär på annat än ost, men det är rätt öppet och fint. N borde absolut vara bättre där än Björlanda iaf. -
Jag tycker windguru.cz brukar vara rätt pålitlig.
Fast inte idag, vädret var verkligen ur led i Björlanda. Från totalpunka -> 5.0 -> totalpunka – sen en liten tromb..

