lars_k
Forumsvar skapade
-
Hur är Kapstaden jämfört med WA då?
-
Får väl dra på mej gummidojjorna nästa gång i Björlanda då…Lika bra det, gillar ändå inte att sjunka ner 2 dm i gyttja med nakna fötter. Sår och gyttja funkar heller inte så bra ihop.
-
Jag har bättre känsla och får bättre tryck i svängarna utan skor, men det känns ju lite ”naket” förstås. Man vet ju aldrig vad man trampar på…
-
Skaffa en metalldetektor. Utan den viktiga lilla muttern ramlar fenan av.
Nä, gå till din surfshop, en ny kostar några kronor…
-
Jo, den var sträv, eller iaf ”matt” när den var splitter ny. Att den sen blivit strävare av mitt skägg gör den förhoppningsvis bara ännu snabbare.
-
Tycker min Goya kändes lite sträv sist jag klappade den…
-
lars_k
Medlem19 augusti, 2003 vid 12:38 som svar på: Vem var donnan som rippade i Läjjet i torsdags?Jaså det var dit frugan stack när jag drog till Åsa… 😛
-
Kräksjukan ska ju komma tillbaka så varför inte ta ledigt? Det är nog för tidigt att säga exakt vad som kommer att bli bra, men bara det att lågtrycken rullar in på löpande band är ju lovande. Men som vanligt gäller för mej:
SSV-SV : Lejet
VSV-V : Åsa
V-NV: Apelviken
Kuling NV-NNV: Ringenäs
Som det ser ut nu kan det bli lite för nordligt i Åsa på Lördag, men allt kan hända. -
Bössig blir jag aldrig, men du kan få urlen ändå:
7-dygnsprognos som brukar stämma hyfsat.http://www.wetterzentrale.de/topkarten/fsavneur.html
Klicka på timmar framåt till höger om ”10 m wind(mitteleur)”.
-
Du har nog fattat lite fel…Sexvax har man på OVANSIDAN av surfbrädan för att ÖKA friktionen mellan fötter och bräda.
Diverse ytbehandling av undersidan ger nog minimal effekt… -
Och på fredag blir det fetdrag i Åsa igen. Livet leker