larssa
Forumsvar skapade
-
Vill du träffa henne så kan jag ge min tillåtelse till att hon får träffa dig en liten stund, men det kostar $$$
-
Kanonas!”!!
Själv så sitter man bakis i ett kallt och snöigt svedala =(Hälsa & ha det så bra allihopa!
-
Då ses vi ute på stan kanske allihopa ikväll då?
Jag e tyvärr hemma jag med nu.. -
Du har val Fia du sa va spelar det for roll, men som svar pa din fraga ar hon en riktig pingla =)
-
Vi stannar lite olika länge, men typ 4-7v. Två av tjejorna har snackat om att kanske åka över till Cabarete. Själv har jag varit där innan så jag nöjer mig nog med PR, men om inte PR lever upp till förväntningarna så kommer vi nog över allihopa. Verkar dock som att PR rockar fett så det blir nog ni som får komma över till oss. Förutom kite blir det väl lite dykning, vågsurfing och givetvis rum 😉
Hasta la vista steffo! -
Sån har jag också och den är precis packad med 1 bräda 3 kites 2 bommar sele & pump. Bara hoppas den håller bra också. Hela bagen är vadderad.
-
Ja den var helt ok. Rätt kul med Tony Hawk som astronauten som inte kunde stå på en bräda & Rebecca De Mornay som en flummig morsa.
-
kicki wrote:Jag skulle gärna vilja veta vilka svenskar som ni tycker är coolast och kanske en och annan legend inom surf, kite, snowboard, freeriding (skidor), skate… eller något sånt? det behöver inte vara ett proffs bara den coolaste killen/tjejen ni kan tänka er.
TOP 3!!Tack,
KickiJag skulle vilja veta vilka tjejer som är singlar? Skicka gärna pm till mig helst med bild också
-
Är man inte så värst rädd för hajar så kan man alltid göra såhär: http://www.freemanx.com.au/experiences_detail.cfm?prodid=75
-
E det nån som har blivit bestulen på grejor innan där dom kommit tillbaka till rätt ägare igen?