larssa
Forumsvar skapade
-
Ja e det inte hajar så är det maneter, spindlar, ormar, grodor eller nåt annat ondskefullt djur. Farligt down under.
-
Det är förjävligt!
Jag skall hålla koll på Puerto Rico. -
Jävla mög!!!!
Testade rensa bort precis ”alla” cookies och logga in igen, men det funkade fan inte. Skiter i detta nu. Ciao! -
Tha_Nerd wrote:Tjenare. En kompis funderar på att börja kita och undrar vart man kan åka nu i januari. Stället ska erbjuda kitekurser och uthyrning. Vart åker man, Egypten? Kanarieöarna? Ge lite expertis tips tack!
nörden
Puerto Rico skall iaf jag till =)
Annars finns det ju precis hur många bra ställen som helst. Kolla på: http://www.kitebeaches.com/kitebeaches/index.phpHave a nice trip!
-
Hur mycket snö har ni där nere nu?
Kan det verkligen skilja sig så mycket från här i Hbg? -
gogga wrote:Jag viker slangen dubbelt i kanterna gör ett hål och sen drar skruven som håller stopparna rakt igenom. Håller riktigt bra.
Jag har gjort likadant, fast tejpade över hålet på cykelslangen med silvertejp så det inte spricker. -
Jihaaa nu funkar iaf. bifogade bilder att se direkt
-
Här e´ju vissa nya grejer som e´bra, men också en hel del som inte e´bra som t.ex att inte bifogade och avatar bilder inte syns direkt, men det fixas förhoppningsvis med tiden. Nu finns ju iaf köp & sälj med + looken har blivit lite bättre. Gillade dock gamla bättre.
-
Håller helt me. Skall nog hoppa ut från Steffo och låtsas att jag drömt alltihopa.
-
Denrica wrote:Jag tycker också det är skit! D va bättre förr!!!
Varför har detta brott begåtts???
-
Jag försökte ”själv” vågsurfa i Aus för 9år sen, men det gick väl sisådär. Sedan var jag i Cornwall där jag fick instruktion om hur/när/var man skulle ta vågorna och komma upp och då gick det fan så mycket enklare.
Jag kommer inte ihåg vad det kostade att hyra och gå kurs, men det var inte så dyrt iaf. Skall du va där 3år så köp en bräda.