larssa
Forumsvar skapade
-
Jag var där veckan innan påsk och dom sista dagarna började det bli riktigt slaskigt.
-
och man blir inte alls sugen på att åka

-
Svar till:
fan jag får rabies! polarna e bortflugna å de verkar ju inte finnas en jävel här uppe som e sugen på lide åga. tragiskt! pallar inte köra dom tradiga milen när det finns lundåkra. de känns i plånkan dessutom när man sitter själv i en fölkabuss..FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!
[/ QUOTE ]
Jag är gärna med på Lundåkra nästa vecka om det blir väder till det. Nån som vet hur det är med JP nu, går det att komma ner där?
-
Jag som är en gammal pensionär tyckte iaf att det var fina bilder.
-
Ser riktigt shyssta ut. Ja gärna fler bilder.
-
Svar till:
JB och Larssa körde lite granna.
[/ QUOTE ]
Inte ett minne, men vi hade nog kul
-
Svar till:
finns de inte några schyssta universitet där nere
så att man kan plugga/surfa ??[/ QUOTE ]
Jo det finns det. En hel del från andra länder som pluggar där.Då syns vi till sommaren då Mackan!
-
Svar till:
900 it is…!
tackar för tipsen killar.
det där med black farting o det verkar vara galet.
gjorde Bungyjumpet i Queenstown från 134m, det var fan ett minne för livet….extreme

Och Raglan har vi redan hunnit med en vända, blir dock ett par dagar till där nästa vecka, det var ju bra surf där även fast vädret sög…
ha det fint
[/ QUOTE ]
Det är så grymt fint i och runt Queenstown. En av världens coolaste ställen. Ganska avundsjuk kan jag ju säga. Stannar ni till i Christchurch så ta och kolla förbi Underground killarna nere vid Settlers Crescent, dom är jävligt shyssta och duktiga.
-
SAAB 96:A helst militärgrön också

-
Svar till:
Vad är det för kamera?
Kompakt?[/ QUOTE ]
Contax TVSIII
JA givetvis -
Ja grymt dåligt vädet!
-
Jag skulle gärna vilja ha våtdräkten med silvertejp i skrevet