Forumsvar skapade

Sida 143 av 160
  • larssa

Medlem
    8 januari, 2005 vid 01:05 som svar på: Kitebilder i riktiga vågor!
  • larssa

Medlem
    7 januari, 2005 vid 14:10 som svar på: Kuba?

Ingen annan som varit där och känner till något bra att veta innan man åker? Alla tips är välkommna smile.gif

• larssa

Medlem
    7 januari, 2005 vid 14:08 som svar på: DVD, visar den nakna sanningen om kitesurfing!

Där e´ju ingen film i mappen???

• larssa

Medlem
    6 januari, 2005 vid 23:44 som svar på: Fortuna kl 12.30

Skicka mig gärna ett mail på: larssa@home.se eller slå en signal till: 070-7614937
    Ha det gött!

• larssa

Medlem
    6 januari, 2005 vid 15:51 som svar på: Fortuna kl 12.30

Synd jag inte såg detta innan. Försökte få tag i nån som var sugen idag. Skall du ut i morgon eller helgen vid fint väder?

• larssa

Medlem
    5 januari, 2005 vid 21:00 som svar på: cabarete

Kan va bra att ha lite us$ men det funkar bra med pesos

• larssa

Medlem
    5 januari, 2005 vid 20:53 som svar på: Pump problem

va fan skall man med pump till? De e ju bara att andvänd lungorna!

• larssa

Medlem
    5 januari, 2005 vid 20:42 som svar på: Bästa spot för ett Kite Event ?

Svar till:

Det har Örby!

[/ QUOTE ]
    Örby rockar!!!

• larssa

Medlem
    3 januari, 2005 vid 23:16 som svar på: Nya tablasfilmer från Brazil!

Ser riktigt nice ut grin.gif

• larssa

Medlem
    30 december, 2004 vid 18:50 som svar på: Fortuna på lördag

Tyvärr jobbar en annan hela helgen, men en annan gång följer jag gärna med grin.gif

• larssa

Medlem
    29 december, 2004 vid 22:24 som svar på: Nån som är i Thailand???

Svar till:

Jag anser att det inte är läge att skapa en diskution om sveriges politik i detta skede, även om jag i princip håller med dig. Det dör tusentals människor och att lämna ett bidrag till röda korset som är mindre handlingsförlamat än vårt eget land i detta skede är det minsta vi kan göra. Bidraget som jag lämnade idag är det första någonsin för jag har tidigare tyckt som du att man bara lämnar bidrag för att lätta på sitt eget samvete. Men jag mår inte bättre för att jag har lämnat ett par ynka lappar eftersom de i sig själva inte räcker nån vart alls. däremot om alla som kan lämna hade gjort det så hade det blivit en stor skillnad. Inlägget på steffo var det som fick mig att lägga in stålar och jag tycker att initiativet att uppmana folk att skänka lite här på steffo var bra.

Påståendet att ”Men bara för att det är afrikaner eller kineser, så tycker vi att vi har gjort vårat när vi sätter in 100- lappen på röda korsets konto.” är i sig själv idiotiskt eftersom du dömer alla som någonsin har skänkt något till röda korset – och får detta att låta som något negativt. Röda Korset hade inte funnits om det inte hade varit för de frivilliga bidragen, och så vitt jag kan se så gör de rätt mycket där nere nu , just tack vara alla små hundralappar som många mäiskor har lämnat in till dem.

Om jag skall spekulera i effekten av ditt inlägg så finns det en risk att du har lyckats få en eller två att avstå från att lämna bidrag. Även dessa bidrag hade kommit till nytta i Asien just nu. Med andra ord så har effekten av ditt skrivande blivit att andra människor avstår från att lämna bidrag, Grattis – du har genom ditt handlande påverkat saken till det sämre – jag hoppas att du sover gott om natten.

// Micke

[/ QUOTE ]

Kunde inte sagt det bättre själv.
    Tycker att det är ganska självklart att om man kan så ger man något bidrag när sådant här händer och att det är givetvis bra ju fler som gör det. Även om man inte kan skänka några stora summor så är ju många bäckar små….

• larssa

Medlem
    27 december, 2004 vid 22:23 som svar på: Nån som är i Thailand???

Har en syster som är i Goa och dom hade tydligen fått kraftiga vågor där med. Känner en tjej som är försvunnen i Thailand. Verkar vara dålig koll där nere, men det är ju inte så konstigt. Kan nog behövas en hel del hjälp från omvärlden. Röda korset

• larssa

Medlem
    22 december, 2004 vid 22:27 som svar på: Tomte kiteare

Ser fram emor att få se några shyssta tomtebilder på vattnet smile.gif

• larssa

Medlem
    22 december, 2004 vid 22:26 som svar på: Hälsning från Afrika

Hare så gött där nere i en el sur de África!

• larssa

Medlem
    22 december, 2004 vid 11:50 som svar på: Tävlings sponsorer 2005

Jag tycker det låter skitkul om det kan anordnas lite tävlingar och nån mässa m.m.
    Synd att det inte blev nåt av T/R till grannlandet, men just sådana event hade varit jäkligt kul att få ihop.
    Eller varför inte hyra/låna en båt och åka ett gäng till goa spots och kitea. Eller dra ihop ett gäng och dra över till Gotland eller Danmark.
    Hör av dig om du har planer på nåt där man kan hjälpa till.
    Ps! Blir det nån surf i julhelgen/mellandagarna om vädret tillåter?

Sida 143 av 160
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications