larssa
Forumsvar skapade
-
Tokgalet!!!!
-
Svar till:
dom har satt upp nått jäkla stängsel där sa min polare
[/ QUOTE ]
Bonden sa att han skulle göra det, men det blev nog aldrig av och även om, så har vi en egen väg ner till spoten. Bara att köra ner vid huset lite till höger och vidare följa bilspåren… -
Svar till:
Kör själv så jag kan bjuda er på mina öl i baren !!
[/ QUOTE ]
Nu börjar det låta intressant
-
Svar till:
Patrikol, stoppa genast detta personangrepp!Nu har det gått för långt på steffo!!!!!! Se bara här det finns mer än Hif!MARS 2004
4/3 Linedance på Cantina West i Helsinborg. kl. 20 -23
Arr Saloon Crew. cort@alfa.telenordia.se http://www.salooncrew.nu
http://www.helsingborg.se/[/ QUOTE ]
Icke att förglömma:
I Rosens namn
Mån 30 aug – Sön 3 oktFredriksdal
Sommarens tema på Fredriksdal 2004 är Rosor! I herrgården visar vi utställningen I Rosens namn, där… -
Svar till:
frågan är om det blir någon vind imorgon… börjar jobb kl 16.00 så fram tills dess är jag sugen på pundåkra men ser itne ut att bli vind förän fram på kvällen…
[/ QUOTE ]
Jag börjar också kl 16.00 så om du har vägarna förbi neråt hänger jag gärna på. -
Svar till:
Tjena!
Nån som vet hur man kommer i kontakt med grabbarna på Surfers Workshop i Malmö. Öppetider, adress, hemsida etc.
PG[/ QUOTE ]
Visst e´ det kul med raka/ordentliga svar på frågan? -
Svar till:
fan ja vet inte det där me konkav asså
[/ QUOTE ]
jävla bra med konkav asså !
-
Friskt vågat hälten vunnet

Hur gick det med landningen, vart det en faceplant eller? -
Svar till:
Ååååååå!!!!!!!!!!!!!!!
Man blir fanemaj tårögd alltså. Varför va ni inte där och körde på Söndagen? Jag satt och lunchade i hamnen och va skitsugen, men vågade inte eftersom det va tösens födelsedag. Bra vind annars.
När kommer ni hit?[/ QUOTE ]
Jag var på kräftskiva i Strömstad på lördagen. Var inte hemma förrän sent på söndagen. Kommer gärna och hälsar på så småningom. Ha det!
-
kvälls wakeboard session på Råå
-
Svar till:
Du Bengt, nästa år, då blir det session och fet BBQ på Råå. Du är såklart bjuden!!!
[/ QUOTE ]
Are you back onna Island again?
-
Svar till:
nån som e på… ?? lutar åt JP frugan ska me o köra.. vill inte gärna släppa lös henne i High Chaparall Habo.. =)
[/ QUOTE ]
Fan Jake det var längesen. Skulle gärna hängt på, men det blir kräftskiva i Strömstad istället. Får köra ett rejält race i JP snart. Hasta luego!