larssa
Forumsvar skapade
-
El diablo es alto y rubio!
¡Felicitaciones! -
Svar till:
Svar till:
Du får hänga med ut och åka lite wake när det är dåligt med blåst David.
Nixa du kanske är sugen igen? Här kommer en bild som jag lovade

[/ QUOTE ]
jo det hade inte varit fel, var, när, hur?
[/ QUOTE ]
Skall gå med i vattenskidklubben på Råå. Vi var ett gäng som var ute idag och det var jävligt nice
Är du sugen på att börja du med så hör av dig. Kommer åka så ofta som möjligt när det inte blåser. -
Svar till:
Propeller=olja=smutsig!
[/ QUOTE ]
Bengt = propellerbytare
Det gjorde du snyggt, blev lite impad där
-
Du får hänga med ut och åka lite wake när det är dåligt med blåst David.
Nixa du kanske är sugen igen? Här kommer en bild som jag lovade
-
Nån som snackat med vatten skidklubben på Råå? Skulle själv vara sugen att åka ut.
-
Har en F-One Style 148 som jag tycker har varit jättebra och den kan jag rekommendera (till salu). Eller om den är för lång så kan jag även rekommendera Wave’s V-flex som jag kör på nu och tycker är grymt skön. Kolla på http://www.airborn.se
-
Svar till:
Testa Biornos nya 135:a. Den är konkav och dessutom assymetrisk avsmalnande mot toeside. Jvlgt intressant form tycker jag (självklart då jag kränger dessa
)…/Jonas
http://www.kitesurfing.se[/ QUOTE ]
Körde min 127:a idag och den var grymt skön att åka på. Svänger gött, flexar och poppar mycket bra.

//En mycket nöjd brädköpare -
Glad midsommar och skål tamejfan
-
Jasså vi får fint besök i aug. Då får det bli både kitesurf & grillning. Fett ös!!!
-
Reste dit med KLM i februari och det kostade 7700:- inkl. skatt. Du kan även åka med något spanskt flygbolag och då kostar det 6800:- tror jag, men då hamnar du i Santo Domingo istället för Puerto Plata. Det var dom billigaste jag kunde hitta. Lycka till
-
Svar till:
Äsch då… ni e inget gäng. Det är bara du Larssa som försöker få med nån mer.
Jag ska fråga mina sandpåsar om dom vill dra ner en sväng å hålla dig sällskap.[/ QUOTE ]
Jo för faen vi var ett helt gäng tillochmed 2 kitetjejer sådetså
-
Här händer det grejer när man är borta. Ta’t lugnt så ni inte fördärvar er!
Är hemma igen bye the way!