larssa
Forumsvar skapade
-
Australien, Nya zeeland, Brasilien, Bali och Thailand är nog inte helt fel nu.
-
Svar till:
hur mycket rabatt får man?
[/ QUOTE ]
och vad blir således priset för en bräda?
-
Svar till:
Jag är ingen forskare, men min spontana reflektion när man surfar runt på konfen är att de flesta kitare är från den södra delen av Sverige. Och framförallt då från Skåne, framförallt från Malmö och lund. Är detta en riktig bild, eller tror jag detta därför att det är ni som snackar mest???
[/ QUOTE ]
Just nu är det nog Cabarete
-
Svar till:
Tack!Spinning leashen med det nya säkerhets systemet kommer nu i februari, då skickar jag första beställningen!
[/ QUOTE ]
Jag vill också beställa! Hör av mig i veckan så kan jag göra en beställning
-
Tjena Bengt!
Dom ny drakarna verkar grymma och ”KPO” verkar vara en lysande nyhet. Jag är duktigt nyfiken på ”Curl” draken. Vet du vilka andvändare den passar bäst till?
JL brädorna ser heller inte dumma ut. Har jag pengar efter Cabarete så klipper jag en sådan direkt.
Ha det! -
Hallå! Tuffingar nu vill vi se om det är några höner hemma elller om alla är utomlands. Skall vi ta en monstertura innnan alla drar?
-
Svar till:
vad fö program ska man ha för att se *.mov ?
[/ QUOTE ]
Du skall andvända QuickTimePlayer som du hittar på Apple -
Svar till:
Har inte alla det? Speciellt när man kitar… kan hoppar och landar lite hårt: Det känns som en rektoskopi!
[/ QUOTE ]
Rektoskopi är inget man skojar bort precis.
Hoppas du slipper det. -
Jävlar i havet vad kul man kan ha med en snowracer!
-
Fan vad gött det låter. Sitter här hemma i vintekylan och kan knappt bärga mig. Det är ju aslänge innan jag kommer, men den som väntar på nåt gött…. Ha det bra så länge så synes vi