larssa
Forumsvar skapade
- 
Blåste ca:6 m/s vid 11-tiden, men tråkigt väder. Vid JP blåste det bara runt 4 m/s. 
- 
Åker ner till Habo så vi är där vid 11,30-tiden itället. Synes där istället? 
- 
Jag har fan inte fått kitea på nästan 2 veckor, men hoppas på vind till lördagen  Här har du något att göra under tiden.  Korttrick Här har du något att göra under tiden.  Korttrick
- 
Jag väger ungefär detsamma som du och jag började med en Nasih Aero 14m2 som jag tycker var riktigt bra. Verkar vara bra priser på drakarna där nere så jag hade slått till med en sådan(eller ännu bättre II:an som skall vara rätt så mycket bättre. Fast det ville du inte ha va?). Ha det så gött och drick lite Mekong för mig med!   
- 
Skönt att höra att du är på bättringsvägen. 
- 
Shysst film och snyggt jobbat Roger   
- 
Ja va fan, här e´några av dom sämsta… DEN SÄMSTA KAPNINGEN 
 Vi får aldrig veta identiteten på den man som 1976 gjorde det sämsta
 kapningsförsöket någonsin.
 På en flygtur över Amerika reste han sig från sin plats, drog fram en
 revolver och tog en flygvärdinna som gisslan.
 ”Ta mig till Detroit,” begärde han.
 ”Vi är redan på väg till Detroit,” svarade hon.
 ”Åh… bra,” han sa, och satte sej ner igen.DET SÄMSTA BANKRÅNET 
 I Augusti 1975 var tre män på väg att råna ”Royal Bank of Scotland”
 i Rothesay, när de fastnade i de roterande dörrarna. De hjälptes
 loss av den intet ont anande personalen, tackade för sej och lämnade byggnaden.Några minuter senare kom de tillbaka och meddelade deras avsikt att 
 råna banken, men ingen av personalen trodde dem. När de begärde
 5,000 pund kontant, skrattade huvudkassören åt dem, övertygad att
 det var ett skämt. En av männen hoppade då över disken, men föll
 till golvet med foten fast i gallret. De andra två försökte fly, men
 fastnade på nytt i de roterande dörrarna.DEN SÄMSTA BREVDUVAN 
 Denna historiska fågel var utsänd från Pembrokeshire i Juni 1953 och
 förväntades komma fram till sin ”bas” samma kväll. Den returnerades
 elva år senare av posten, död, i en pappkartong från Brasilien.DEN SÄMSTA DJURRÄDDNINGEN 
 Brandmännen i södra London är innehavare av detta rekord sedan dom den
 14 januari 1978 kallades till en äldre kvinna för att hjälpa hennes
 katt som fastnat högt uppe i ett träd. Med en imponerande snabbhet var
 räddarna på plats och utförde sitt uppdrag med lyckosam utgång.
 Den gamla damen var så tacksam att hon bjöd in brandmännen på te i
 sitt hem. När det senare var dags för brandmännen att återvända till
 brandstationen körde dom över katten. Hoppsan.

- 
Här har du en annan matematik historia… A professor of mathematics sent a fax to his wife. It read: ”Dear Wife: You must realize that you are 54 years old, and I have certain needs which you are no longer able to satisfy. I am otherwise happy with you as wife, and I sincerely hope you will not be hurt or offended to learn that by the time you receive this letter, I will be at the Grand Hotel with my 18-year-old teaching assistant. I’ll be home before midnight. — Your Husband” When he arrived at the hotel, there was a faxed letter waiting for him that read as follows: ”Dear Husband: You, too, are 54 years old, and by the time you receive this letter, I will be at the Breakwater Hotel with the 18-year-old pool boy. Being the brilliant mathematician that you are, you can easily appreciate the fact that 18 goes into 54 a lot more times than 54 goes into 18. Don’t wait up. — Your wife” 
- 
Linkniv? – Hur många av er proffs använder det? (kanske dum fråga då ni väl inte har hjälm heller…) Är det nåt att ha, hinner man använda den? Var har man den? Linkniv finns på vissa kiteselar och är mest till för att kunna skära loss sig om man trasslar in sig i linorna. Så man slipper bli av med vissa kroppsdelar   
- 
Jag är med!   
- 
Sugen på Lundåkra i morgon eller måndag om det blåser hyffsat? 
- 
Kanske inte mycket att hänga i julgranen, men här är i alla fall en bild  
- 
Svar till: 
 Ok det är där ni håller till altså. Ja man får väl dra dit nån dag. Var ligger Vikingstrand btw? är det norr om fria? [/ QUOTE ] 
 Stämmer bra ja
- 
Prenumererar själv på Kiteworld magazine och tycker den är bäst, men smaken är ju som bekant…