larssa
Forumsvar skapade
- 
Ja det är bara att gratulera. Har varit ute och letat vind i 3 dagar nu och äntligen efter mycket lång väntan fick jag åka lite, nere i Habo idag. Så nu har man i alla fall stillat begäret tills i morgon   
- 
Där hade ni nog riktigt tur som klarade er såpass bra som ni gjorde. Håller med dig om att man skall njuta av alla dagar som om det vore den sista man vet ju aldrig… Du kan ju hänga på och njuta av morgon dagen om du vill och inte jobbar. Cya! 
- 
Hej igen Johan! 
 Adressen är rätt, men jag har inte haft något internet abonnemang efter flytten förrän rätt nyligen, men nu är jag med igen. Hör som sagt av dig om du kommer ner  
- 
Tjenare Johan! 
 Hur har du det på Gotland? Vi har haft en del riktigt bra dagar här nere det senaste. Kommer du neråt igen så slå en pling. Ps! Du har inte varit och kitesurfat i Nya Zeeland va?  
- 
Lundåkra vid 14-tiden. 
- 
Hör av dig om du vill ut någon anna gång David. 
 //Larssa
- 
Jepp! 
 Tänkte sticka ut idag om någon annan är på?
- 
Kör motorvägen söder om Landskrona ta av vid Bjuv avfarten ner mot havet. En dålig bonnaväg sista biten, men det funkar om man kör försiktigt. 
- 
Skall förmodligen ut på torsdag em. i Råå om det blåser. Jag kan höra av mig om det blir av så kan du hänga på om du vill. 
- 
Jag bor i Helsingborg och har nog tänkt att åka ner. Hör av dig på tel:0707-614937 om du bor i närheten och vill med. 
- 
33. Larssa, Helsingborg. Kul ide´. 
- 
Om man skall till Egypten, när är det bäst att åka? Är det bra under sep-okt?